تاریخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395
کد 714

آمادگی ایتالیا برای حضور برندهای معتبر پوشاک ایتالیا در اصفهان با حضور هیات ایتالیایی در اتاق اصفهان

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: استان اصفهان با دارا بودن واحدهای نساجی متعدد رتبه نخست تولید پوشاک کشور را به خود اختصاص داده ومی تواند با شرکت های پوشاک ایتالیایی همکاری مشترک داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: استان اصفهان با دارا بودن واحدهای نساجی متعدد رتبه نخست تولید پوشاک کشور را به خود اختصاص داده ومی تواند با شرکت های پوشاک ایتالیایی همکاری مشترک داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»در دیدار با جمعی از فعالان صنعت پوشاک ایتالیا تصریح کرد:اصفهان به عنوان قطب صنعت نساجی و همچنین دارا بودن 100 هزار واحد صنفی و فروشگاهی می تواند زمینه مناسبی را برای  همکاری مشترک استان اصفهان با برندهای معتبر پوشاک جهان  فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان در مرکزیت کشور جایگاه  مهمی در توزیع مناسب تولیدات پوشاک دارد ،افزود:همکاری  برندهای معتبر اروپایی با این صنعت دراصفهان می تواند زمینه حضور صادرات به سایر کشورهای خاورمیانه را تسهیل سازد.

سهل آبادی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای تسهیل سرمایه گذاری شرکت ایتالیایی در اصفهان خبر داد وگفت:

اتاق با تمام ظرفیتش برای حضور و سرمایه گذاری سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان اصفهان حمایت می کند.

«امیلیو کاربونرا گیانی» مدیر اجرایی شرکت می سو نی ایتالیا در این دیدار با اشاره به احداث مراکز بزرگ خرید مانند اصفهان سیتی سنتر گفت: فضای اجتماعی و اقتصادی این مرکز هیات ما را تحت تاثیر قرار داده و امیدواری به فعالیت مشترک در این شهر را افزایش داد.

وی تاکید کرد:هدف این شرکت سرمایه گذاری بلند مدت در اصفهان بوده و به همین دلیل زمینه های سرمایه گذاری و همکاری متقابل مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

همچنین «محسن پورسینا»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان از ایتالیا به عنوان یکی از بهترین طراحان لباس و هتل سازان جهان یاد وتصریح کرد، سبد خرید پوشاک ایرانیان نسبت به اروپاییان بزرگتر است و این پتانسیل مناسبی برای فعالیت شرکت ایتالیایی در ایران است .

وی با اشاره به تجربه احداث مرکز خرید" اصفهان سیتی سنتر" گفت:تجربه فروشگاههای بزرگ در ایران بویژه اصفهان، نشان از ظرفیت بالای اقتصادی این استان در عرصه های مختلف را دارد و در حال حاضر ایران رتبه سوم خاورمیانه در حوزه فروش از طریق "شامپینگ سنتر" را در اختیار دارد .

پورسینا بزرگترین چالش اقتصادی ایران را اشتغال دانست و گفت:چنانچه برندهای ایتالیایی خواستار سرمایه گذار در ایران باشند می توانند همکاری نزدیکی را با واحدهای تولیدی استان اصفهان در صنعت پوشاک و صنایع وابسته داشته باشند.

شایان ذکر است، شرکت می سونی  بیش از 70 سال سابقه فعالیت در صنعت مد و پوشاک اروپا را دارد.


آلبوم تصاویر هیئت ایتالیا-2-95