تاریخ : پنجشنبه 30 آذر 1402
کد 7114

گسترش دیپلماسی اقتصادی در اتاق دهم با قدرت جریان دارد

جذب سرمایه‌گذار خارجی توسط یک شرکت اصفهانی در نمایشگاه جیتکس

قراردادی برای ایجاد دیتابیس تخصصی بازارهای مالی و تحلیل آن توسط شرکت داده‌پردازی حلما به‌صورت مشارکت ۳۳-۷۷% با یک سرمایه‌گذار اماراتی با سرمایه اولیه یک میلیون دلار منعقد گردید.
به گزارش واحد توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، سید محسن چهره راضی، رئیس هیات مدیره شرکت داده‌پردازی حلما اظهار کرد: این شرکت یکی از سه شرکت حاضر در نمایشگاه GITEX2023 دبی با حمایت اتاق بازرگانی اصفهان بود. حوزه فعالیت این شرکت در جمع‌آوری داده‌ها، تولید دیتابیس در صنایع مختلف و نهایتاً تولید و استقرار الگوریتم‌های تحلیل داده‌های صنعتی است.
 وی ادامه داد: در هر صنعتی جمع‌آوری و نگهداری اصولی داده‌ها اولین قدم در ورود به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی است به‌نحوی‌که ایجاد و دسترس‌پذیری دیتابیس در هوش مصنوعی به مثابه انرژی برق یا سوخت در صنایع دیگر تعبیر می‌شود.
رئیس هیات مدیره شرکت داده‌پردازی حلما افزود: با حضور در نمایشگاه GITEX2023 فرصتی فراهم شد که شرکت داده‌پردازی حلما با معرفی تیم اجرایی و سوابق خود و نیز بیان ایده‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه به بازدیدکنندگان و همچنین پیگیری ارتباطات قبلی خود با سرمایه‌گذاران، ضمن بررسی فرصت‌های جدید، امکان حضور مؤثر در بازارهای بین‌المللی را تجربه نماید.
وی حمایت‌های اتاق بازرگانی اصفهان از کسبوکارها و فعالان اقتصادی را بسیار ارزشمند دانست و افزود:  با پیگیری‌های صورت گرفته نهایتاً قراردادی برای ایجاد دیتابیس تخصصی بازارهای مالی و تحلیل آن توسط شرکت داده‌پردازی حلما به‌صورت مشارکت ۳۳-۷۷% با یک سرمایه‌گذار اماراتی با سرمایه اولیه یک میلیون دلار منعقد گردید.
 
 
آلبوم تصاویر جذب سرمایه‌گذار خارجی توسط یک شرکت اصفهانی در نمایشگاه جیتکس