تاریخ : يکشنبه 12 آذر 1402
کد 7072

برگزاری رویداد «در مسیر موفقیت» برای انتقال تجربیات کارآفرینان بزرگ

کار گروهی، لازمه موفقیت در فعالیت‌های اقتصادی

 رویداد «در مسیر موفقیت» با حضور حسین انصاری، رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی چدن‌سازان برگزار شد.
به گزارش واحد توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، در این رویداد، امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اظهار کرد: «در مسیر موفقیت» با هدف انتقال تجربیات کارآفرینان و بزرگان صنعت و تولید استان اصفهان به نسل جوان و کارآفرینان برگزار می‌شود، اصفهان افراد کارآفرین و صنعتگر موفق بزرگی را در دل خود جای داده که هر کدام از آنها افتخاری برای استان و کشور هستند و باید از آنها مطالب زیادی آموخت.
 
حسین انصاری، رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی چدن‌سازان نیز اظهار کرد: جوانان باید توجه داشته باشند که رشد ابعاد متعددی دارد و صرفاً در بخش اقتصادی خلاصه نمی‌شود، اگر شخصی علاقه به پیشرفت دارد باید در تمامی عرصه‌ها خود را رشد دهد.
 وی ادامه داد: فعالیت خود را در سخت‌ترین روزهای جنگ تحمیلی و تحریم‌های سنگین ادامه دادیم و هیچ‌گاه ناامید نشدیم، با چند نفر نیروی ساده فعالیت خود را آغاز کردیم و با توکل بر خدا و برنامه‌ریزی رو به جلو حرکت کردیم تا توانستیم در مسیر خود پیشرفت کنیم. نباید نشست و دست روی دست گذاشت و توقع داشت که همه شرایط فراهم شود تا بتوان اقدامی انجام داد بلکه باید با جدیت و تلاش، فعالیت کرد تا موفقیت حاصل شود.
 رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی چدن‌سازان افزود: امروز جوانان متخصص و کاربلدی در کشور داریم که باید از ظرفیت آنها بهره برد، لازم است از تجربیات کشورهای موفق خارجی نیز الگوبرداری شود و روند فعالیت‌های آنها نیز مورد بررسی قرار گیرد، ارائه آموزش‌های تخصصی به نسل جوان باید جدی گرفته شود و در جهت گسترش تعاملات بین‌المللی نیز برنامه‌ریزی بهتری صورت پذیرد.
 وی رمز پیروی در فعالیت‌های اقتصادی را فعالیت در قالب کارهای گروهی برشمرد و تصریح کرد: باید سخت تلاش کرد و برای موفقیت در بازار با رقبا وارد رقابت جدی شد، هیچ لذتی بالاتر از این نیست که انسان به کشور و هم‌وطنان خودش خدمت کند و قدمی در راستای آبادانی میهن خود بردارد. در طول زندگی کاری خودم تلاش کردم هیچ‌گاه از شکست ترس نداشته باشم و ناامید نشوم، با کار گروهی و برنامه‌ریزی و امید تلاش کردیم و موفق شدیم، لذا به جوانان نیز توصیه می‌کنم هیچ‌گاه ناامید نشوند و با قدرت برای اهداف خود بجنگند.
 
مسعود صرامی، کارآفرین و فعال اقتصادی نیز عنوان کرد: ایران نه‌تنها کشور بلکه خانه ماست و هیچ کجا مثل خانه برای انسان آرامش‌بخش و امن نیست، از همه جوانان این مرزوبوم درخواست می‌کنم در ایران بمانند، تلاش کنید، بجنگید و آینده کشور را بسازید، به‌طورقطع مشکلات بسیار است؛ اما نباید ناامید شد.
 وی افزود: کارآفرینان موفق، ریسک‌های بزرگ را نیز پذیرفته‌اند و کارهای دشواری انجام داده‌اند و از دلایل موفقیت آنها نیز همین موارد است، من و شما متعهد و ملزم هستیم قدم‌های مستحکم برای ایران برداریم، خیلی‌ها تلاش کردند ما را زمین بزنند و با ایجاد مشکلات متعدد به ما ضربه وارد کنند؛ اما لطف خدا مانع از به نتیجه رسیدن این نقشه‌ها شد، پس از جوانان این کشور می‌خواهم خالصانه و با قدرت برای آباد کردن کشور خود تلاش کنند و بدانند معامله با خدا، پشیمانی و شکست به همراه ندارد.
 
 در ادامه با اهدای لوح‌های تقدیری از حسین انصاری، پیشکسوت صنعت و تولید، تجلیل به عمل آمد.
 
 
آلبوم تصاویر در مسیر موفقیت