تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1402
کد 7055

 رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در جریان بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ:

 نمایشگاه سنگ اصفهان باید به یک رویداد بزرگ تبدیل شود

 رئیس و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته بازدید کردند.
به گزارش واحد توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در جریان این بازدید گفت: جای تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان بابت برگزاری چنین نمایشگاهی دارد که توانست اهالی و بزرگان صنعت سنگ را در کنار هم گرد آورد. امیدواریم در سال آینده این نمایشگاه به یک رویداد ملی و فرهنگی در موضوعات سنگ تبدیل شود. سنگ یکی از صنایع پیشرو اصفهان است و می‌تواند بسیاری از عناصر شهری و صنعتی اصفهان را تحت ‌تأثیر قرار دهد. این رویداد می‌تواند برنامه‌های جنبی همچون کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی داشته باشد و بسیاری از موضوعات شهری و تجاری را پوشش دهد. مشکلاتی نیز در برگزاری نمایشگاه امسال وجود داشته است که امیدواریم با پیگیریهایی که انجام می‌شود سال آینده شاهد نمایشگاه بهتر و قوی‌تری باشیم.
 وی درباره نقش اتاق بازرگانی اصفهان در رونق و توسعه نمایشگاه صنعت سنگ نیز اظهار داشت: از برگزارکنندگان این نمایشگاه خواستیم که اتاق بازرگانی را در برپایی و برگزاری این نمایشگاه در سال‌های آتی همراه کنند تا بتوانیم از ارتباطات اتاق بازرگانی استفاده کنیم و با دعوت از هیئت‌های تجاری سایر کشورها برای بازدید و شرکت در نمایشگاه، شاهد رونق و توسعه بیش‌ازپیش نمایشگاه صنعت سنگ باشیم. باتوجه‌به دستاوردها و فعالیت‌هایی که در حوزه صنعت سنگ در استان اصفهان انجام می‌شود لازم است که این تلاش‌ها در سطح ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشته شوند.
 در این نمایشگاه که از یکم تا چهارم آذرماه برگزار شد بیش از ۱۳۰ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، قم، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اراک، لرستان و اردبیل و همچنین نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشورهای ترکیه، پرتغال و کره جنوبی حضور داشتند .همچنین  پاویون کشورهای چین و ایتالیا نیز در این نمایشگاه برپا شد.
 
آلبوم تصاویر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ