تاریخ : چهارشنبه 1 آذر 1402
کد 7044

 با حضور اعضا انجام شد

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش واحد توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، در این مجمع، محمدحسین حجه‌فروش به‌عنوان نماینده اتاق بازرگانی، اصغر اخوان مقدم به‌عنوان رئیس، اکبر لباف به‌عنوان ناظر اول، سعید روغنی به‌عنوان ناظر دوم و بیژن سحرناز به‌عنوان منشی جلسه انتخاب شدند .
 در ادامه گزارش عملکرد هیئت‌مدیره در سال ۱۴۰۱ توسط فاطمه حیدری قرائت و تصویب شد. گزارش بازرس نیز توسط محمد موید زفره قرائت و تصویب شد.
 در ادامه جهت انتخاب بازرس قانونی به‌صورت کتبی رأی‌گیری به عمل آمد و محمد موید زفره به سمت بازرس اصلی و الهام عموهادی به‌عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال انتخاب شدند.
 
 شایان ذکر است مجمع عمومی مؤسسین انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان با حضور پیشکسوتان این صنعت در مردادماه سال ۱۳۹۴ در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، پس از پیگیری‌های بسیار، پروانه فعالیت انجمن توسط اتاق ایران در سال ۹۵ صادر شد و این انجمن در سال ۹۶ به‌صورت رسمی در اداره ثبت شرکت‌های استان اصفهان ثبت شد.
 هدف اصلی این انجمن، جلب مشارکت همه تولیدکنندگان در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌های اساسی، برای دستیابی به اهداف مشترک در جهت بهبود محیط کسب‌وکار و رونق تولید است.
 
 
آلبوم تصاویر مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان