تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1402
کد 7003

کمیسیون‌های اتاق بیشترین تعامل را با یکدیگر دارند

پیگیری مجدانه مشکلات صنایع غذایی در اتاق بازرگانی اصفهان

دومین جلسه کمیسیون صنایع غذایی به منظور بررسی وضعیت صنعت غذا و هم اندیشی در خصوص فعالیت‌های کمیسیون برگزار شد.
به گزارش واحد توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، محمد جعفر فوده، نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: باعث خوشحالی است که این کمیسیون به صورت مستقل تشکیل شد، حق صنایع غذایی این بود که کمیسیون مستقل داشته باشد چون این بخش دارای اهمیت بسیاری است.
وی گفت: استفاده از خدمات ارگان‌های مشترک را می‌توان به صورت میز خدمت داشت که همه اعضا و کمیسیون‌ها بهره ببرند، باید سعی شود فعالیت‌ها به طور دقیق پیش برود، از موازی کاری جلوگیری شود و از مشارکت کمیسیون‌ها در پیشبرد امور بهره برد. باید توجه داشت مشکلات صنعت غذا مهم است و باید به این بخش به صورت ویژه توجه شود.
 
سید یوسف قاضی عسگر، عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت: امیدواریم با مشارکت همه اعضای کمیسیون در این دوره، شاهد فعالیت‌های چشمگیر در کمیسیون‌های مختلف و به ویژه این کمیسیون باشیم و تلاش داریم از ظرفیت اعضا نیز به بهترین شکل استفاده شود، هم‌افزایی و مشارکت از اهداف اصلی ماست که تلاش می‌کنیم به آنها دست یابیم.
وی ادامه داد: باید نوع نگاه به صنعت غذا را تغییر داد تا امنیت غذايي تضمین شود، تلاش می‌کنیم در کمیسیون جلسات تخصصی و با دعوت از متخصصان و فعالان بخش داشته باشیم و بهترین نتایج از این نشست ها حاصل شود.
 
سید وحید دزفولی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی شکل گرفته در قالب کارگروه خدمات به اعضا، میزهای خدمت فعالیت خود را پیگیری می‌کنند، تلاش بر این است که این میزهای خدمت بدون موازی کاری در خدمت اعضا باشند، میز خدمت گمرک و جهاد کشاورزی در حال فعالیت هستند، میزهای دیگری نیز ایجاد شده و یا در حال برنامه‌ریزی برای برپایی آنها به منظور توسعه خدمات به اعضای اتاق هستیم.
 
اصغر اخوان مقدم، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت: از طرف کمیسیون بهبود فضای کسب و کار در این جلسه حضور دارم تا نقطه اشتراکی با کمیسیون‌ها داشته باشیم و تعاملات و همکاری‌ها را گسترش دهیم، پیشنهاد می‌کنم از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در جلسات کمیته‌ها و کمیسیون‌ها دعوت به عمل آید و از وجود آنها استفاده شود. ما نیز آماده همکاری و همراهی با این کمیسیون و سایر کمیسیون‌ها هستیم تا بتوانیم به نقاط ایده‌آل دست یابیم.
 
محمد رضا رجالی، عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون خدمات اتاق بازرگانی اصفهان هم در این جلسه با بیان اینکه باید همه کمیسیون‌ها هماهنگ، متحد و با برنامه حرکت کنند، اظهار کرد: در کمیسیون خدمات چند کمیته راه‌اندازی شده است، کمیته ارتباطات و برندینگ یکی از کمیته‌های تخصصی ماست که تلاش می‌کنیم فعالیت‌هایی برای حفظ برندها داشته باشیم.
وی با اشاره به ضرورت توجه به صنایع کوچک و متوسط، عنوان کرد: در توسعه صنعتی به دلیل محدودیت‌های جذب سرمایه داخلی و خارجی مشکلاتی وجود دارد لذا در این میان نقش واحدهای کوچک و متوسط از اهمیت زیادی برخوردار است، این واحدها خیلی فعالانه کار می‌کنند و زمینه رشد اقتصادی را فراهم می‌کنند.
 
علی سرشوقی، نایب رئیس کمیسیون صنایع غذایی نیز گفت: کمیته‌های کمیسیون تشکیل شده و به دنبال مطالبه‌گری هستیم، تا حصول نتیجه پیگیر موضوعات هستیم و درخواست داریم اعضا مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند تا پیگیری شود. نمایشگاه صنایع غذایی در دی ماه برگزار می‌شود لذا از همه اعضای کمیسیون می‌خواهیم در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند و از تعاملات و فرصت شبکه‌سازی بهره لازم را ببرند.
 
 
 
آلبوم تصاویر دومین جلسه کمیسیون صنایع غذایی