تاریخ : دوشنبه 1 آبان 1402
کد 6943

سیزدهمین جلسه هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان

مشارکت حداکثری اعضا با برگزاری نشست‌های ثمربخش و کاربردی

 سیزدهمین جلسه هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان به ریاست محمدیاسر طیب نیا نایب رئیس اول و با حضور محمدجعفر فوده نایب‌رئیس دوم و احمد خوروش منشی هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان، طبق تقویم زمانی اعلام شده، برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، محمد یاسر طیب نیا، عضو هیئت‌نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت پیگیری مصوبات قبلی، حضور و مشارکت اعضای اتاق در فرایند تصمیم‌گیری‌ها را ضروری برشمرد.
 وی در ادامه با اشاره به اهمیت داشتن هدف و وجود محتوای غنی در برنامه‌ها و همایش‌های تخصصی و کاربردی، برگزاری این نشست ها را مفید ارزیابی کرده و تصریح نمود: ضروری است که نشست‌ها و همایش‌های اتاق بازرگانی با برنامه مدون، هدف مشخص و محتوای مفید برگزار و جزئیات برنامه ارائه شود.
 اعضای جلسه در ادامه با بررسی و تبادل نظر پیرامون دستورکار مقرر کردند که آیین‌نامه پرداخت حقوق و دستمزد مشاورین کمیسیون‌ها تهیه و در جلسه آینده هیئت‌رئیسه مطرح شود. همچنین پیرو مصوبه سوم جلسه دوازدهم هیأت رئیسه و حسب مذاکرات مطروحه، با برگزاری همایش بانوان عضو اتاق به صورت برنامه محور و با انتخاب موضوع، هدف و محتوای ثمربخش موافقت گردید.
 
آلبوم تصاویر سیزدهمین جلسه هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان