تاریخ : يکشنبه 30 مهر 1402
کد 6938

اتاق بازرگانی اصفهان به دنبال تربیت نسل آینده فعالان اقتصادی است

نگاه ویژه پارلمان بخش خصوصی به ارائه آموزش‌های کسب‌وکار

بازارچه رویداد کارآفرینی امید با حضور نوجوانان علاقمند و استقبال مردمی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مژگان ایزدی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: بازارچه رویداد کارآفرینی امید فرصتی است برای تربیت کارآفرینان و تجار آینده کشور عزیزمان. این رویداد آموزشی از ابتدای تابستان با تمرکز ویژه بر مناطق کمتر دیده شده آغاز و نوجوانان علاقمند و توانمند این مناطق دوره‌های آموزشی لازم در موضوعات کسب‌وکار و تجارت با حضور مربیان اتاق بازرگانی سپری کردند.
وی با بیان اینکه در این دوره، نوجوانان مناطق زینبیه و حصه حضور فعالی داشتند، عنوان کرد: نوجوانان پس از گذراندن این دوره‌های آموزشی، محصولات خود را برای عرضه در قالب یک  بازارچه ارائه کردند.هدف از برگزاری رویداد امید این بود که نوجوانان اعتماد به نفس پیدا کنند و توانایی فروش محصولات خود را پیدا کنند.
وی گفت:دیدگاه رئیس اتاق اصفهان در حمایت از اجرای این طرح قابل تحسین است و امیدواریم اجرای این چنین رویدادهایی را بتوان گسترش داد.
 
منصور شیرانی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اصفهان نیز در بازدید از این نمایشگاه گفت:  با توجه به اینکه قشر نوجوان این نمایشگاه را ایجاد کردند خودباوری و عزت نفس را برای نوجوانان ایجاد می‌کند که بتوانند از توانمندی‌های خود بهره ببرند.
وی افزود: اتاق بازرگانی با توجه به ارتباط نزدیک و مستمربا تجار و فعالان اقتصادی ، می‌تواند نقش موثری برای نسل سازی و آینده سازی در اشتغال، تولید و رشد اقتصادی داشته باشد، این ارتباطی که اتاق بین این نوجوانان با فعالان حرفه‌ای و بزرگ حوزه تولید و اقتصاد ایجاد می‌کند خودباوری را بیشتر می‌کند، بهترین نهادی که میتواند به این موضوعات بپردازد اتاق بازرگانی است که به بهترین نحو هم این دوره را برگزار کرد و به نمایشگاه خوبی منتج شد، لذا تشکر ویژه خود را از مسولین اتاق برای اجرای این طرح اعلام  می‌کنم چرا که دغدغه داشتند و پای کار آمدند.
 
آلبوم تصاویر بازارچه رویداد کارآفرینی امید