تاریخ : دوشنبه 23 فروردين 1395
کد 688

شهردار اصفهان در دیدار با بانوان عضو هیات نمایندگان اتاق ایران

اتاق بازرگانی می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد فضای جدید شهری داشته باشد

شهردار اصفهان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان یکی از ظرفیت های بسیار خوب برای انتقال دانش و اشتغال آفرینی است و می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد فضای جدید شهری داشته باشد.

« مهدی جمالی نژاد» در دیدار جمعی از بانوان فعال اقتصادی و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران افزود:شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان  همکاری نزدیکی  در توسعه شهری دارند و می تواند این ارتباط الگویی برای سایر شهرهای کشور باشد.

وی با تشریح وظایف شهرداری ها  یاد آور شد:  هم اکنون شهرداری از مرز ارایه خدماتی و اجتماعی فراتر رفته و حرکت خود را به سمت دانش محوری و دانایی محوری سوق داده است.

جمالی نژاد امسال را سال بانوان دانست و از فراهم نمودن بسترهای فرهنگی و تفریحی بسیار زیادی برای بانوان در سال جاری خبر داد.

در این نشست مشترک، بانوان فعال اقتصادی با شهردار برخی از مشکلات اقتصادی اعم از حوزه حمل و نقل، خانه کودک، رفع مشکلات تملک و ایجاد بازارهای روز کوثر و بستری برای فروش محصولات بانوان در بازارچه های روز را مطرح و درخواست رسیدگی کردند.

در  ادامه این نشست« ندا واشیانی پور» سخنگوی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه بانوان موفق می توانند الگویی برای بانوان آینده باشند گفت: شورای اسلامی شهر اصفهان برای بانوان طرح های ویژه ای را ایجاد کرده است که یک نمونه از آن، ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و کسب درآمد بوده است.

وی در ادامه افزود: تاکنون 5 مرکز اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار در سطح شهر اصفهان راه اندازی شده است.

واشیانی پور تصریح کرد: مددسرای بانوان جهت زنانی که در معرض آسیب های اجتماعی قرار می گیرند توسط شهرداری و با مدیریت بهزیستی راه اندازی شده است .

واشیانی پور در پایان خاطر نشان ساخت: شهرداری اصفهان با ایجاد فرهنگسراها و نیز محل های تفریحی و فرهنگی برای همه گروه های سنی تفریح پیش بینی و مبلغی معادل 5/8 میلیارد به این موضوع اختصاص داده است.

شایان ذکر است پس از نشست با شهردار اصفهان، به همت معاونت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان؛ بانوان فعال اقتصادی از نخستین تونل آکواریوم کشور نیز بازدید کردند

 


آلبوم تصاویر بانوان دیدبازدید شهردار-1-95