تاریخ : پنجشنبه 26 مرداد 1402
کد 6782

تحقق مشارکت فعالان اقتصادی با تشکیل شورای سیاستگذاری در تمامی بخش‌های اتاق بازرگانی دهم

در دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع همگن ریخته گری استان با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، عنوان شد: شورای سیاستگذاری در تمامی بخش‌های اتاق بازرگانی دهم تشکیل خواهد شد. ,
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان امیرکشانی در این جلسه علاوه بر تاکید بر لزوم حضور فعالانه تشکل‌ها در پلتفرم اتاق بازرگانی اصفهان، ایجاد زمینه حضور تمامی فعالان اقتصادی، انجمن‌ها و مشارکت دهی اعضاء در تصمیم گیری‌ها و فراهم کردن ساز و کار تربیت بازرگانان نسل آینده را از فعالیت‌های چندماهه اتاق دهم معرفی و تصریح کرد: تشکیل کمیسیون‌های تخصصی دوازده گانه، توجه ویژه به حوزه صادرات و ایجاد سازو کار افزایش کیفیت تشکل‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان در حال انجام است.
وی حضور فعالانه اعضاء انجمن صنایع همگن ریخته گری در اتاق بازرگانی اصفهان را ظرفیتی برای پیشبرد اهداف این انجمن و افزایش قدرت چانه زنی پارلمان بخش خصوصی اصفهان دانست.
کشانی تشکیل شورای سیاستگذاری و شورای راهبردی در بخش‌های مختلف اتاق را نیز اقدام جدید دیگری در این دوره فعالیت اتاق معرفی کرد و گفت: اعضا در تمامی این شوراها مشارکت فعال خواهند داشت. 
‌رحیم نصر رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع همگن ریخته گری استان نیز خواستار تفاوت عملکرد دوره دهم فعالیت اتاق بازرگانی اصفهان به منظور تاثیرگذاری بیشتر در مجامع کشور و انعکاس مطلوب مسایل مبتلا‌به صنایع استان صنعتی اصفهان به ویژه قطعی برق به مسئولین کشوری همچنین استفاده از ظرفیت تمامی فعالین اقتصادی استان برای پیشبرد اهداف پارلمان بخش خصوصی اصفهان شد.
همچنین داوود صافی مدیرعامل گروه صنعتی چدن سازان مشکلات در حوزه کمبود برق و گاز را درد مشترک تمامی واحدهای صنعتی استان ذکر و تصریح کرد: لازم است بخش خصوصی در تغییر رویکرد دولت در جبران کمبود برق و گاز به صورت فعالانه وارد عمل شود.
وی افزود: این دیدگاه دولت، ناشی از اقتصاد نفتی و اداره مملکت با درآمدهای نفتی و بی توجهی به اهمیت بخش تولید و صنعت بوده است.
صافی همچنین خواستار تبیین اهمیت نقش صنایع کوچک و متوسط و اشتغالزایی بالای این صنایع و برنامه ریزی برای جلوگیری ازقطعی برق گاز صنایع در فصل سرد شد.
ایجاد سازوکار حمایت دستگاه‌های دولتی از فعالان اقتصادی استان، مسایل مربوط به توقف طرح توسعه صنایع ریخته‌گری، طرح مشکلات فعالان این صنعت در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اصفهان، حمایت از به روزرسانی صنایع ریختگری اصفهان و جلوگیری از قطعی برق صنایع در تابستان از دیگر درخواست‌های اعضاء این انجمن در جلسه بود.
 
آلبوم تصاویر تحقق مشارکت فعالان اقتصادی با تشکیل شورای سیاستگذاری در تمامی بخش‌های اتاق بازرگانی دهم