تاریخ : سه شنبه 27 تير 1402
کد 6672

کمیسیون مسئولیت اجتماعی شرکتی برگزار کرد:

نشست آشنایی شرکت‌های نساجی با تکنولوژی روز تولید

نشست آشنایی شرکت‌های نساجی با تکنولوژی روز تولید به منظور توسعه پایدار به کمک مسئولیت اجتماعی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،کمیسیون مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای آشنایی صاحبان صنایع نساجی با تکنولوژی‌های روز تولید، اقدام به برگزاری نشستی نمود.
محمدرضا گل احمد رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی شرکتی اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست، تامین نقدینگی واحدهای تولیدی را یکی از مشکلات عمده صاحبان صنایع دانست و از طرح این موضوع با استاندار  برای کمک به رفع این مشکل خبر داد.
عضو هیئت نمایندگان پارلمان بخش خصوصی اصفهان، هدف از برگزاری این نشست را شبکه‌سازی و هم‌فکری میان فعالان این صنعت و آشنایی با تکنولوژی‌های نوین تولید محصولات نساجی برای کنترل شرایط کنونی عنوان کرد.
همچنین شهلا صدیقی کارشناس اداره کل صمت استان با اشاره به امکان اخذ مجوز برای جایگزینی ماشین آلات صنعتی واحدهای تولیدی تصریح کرد: صنعتگران می توانند سرمایه ثابت موردنیاز این طرح را با ثبت نام در سامانه بهین یاب دریافت کنند.
اعضاء حاضر در این نشست با تاکید بر اینکه صنعت نساجی نیازمند یک متولی است، خواستار اجرای قوانین به صورت یکسان در سطح کشور شدند همچنین بر ضرورت ایجاد ساز و کار نوسازی ماشین آلات صنعت نساجی استان تاکید کردند.
در ادامه این نشست نماینده شرکت ایتما در ایران itema تولیدکننده ماشین آلات بافندگی پیشرفته همچنین مدیرعامل شرکت نوباف پارسیان، تامین و توزیع کننده سوزن و پلاتین‌های ماشین آلات نساجی و نماینده‌ انحصاری فروش کمپانی‌های گروز بکرت ، اشتول، بتکس آلمان و ساگورا ژاپن به ارایه توضیحاتی در خصوص این شرکت‌ها و محصولات آنها پرداختند.
 
آلبوم تصاویر نشست آشنایی شرکت‌های نساجی با تکنولوژی روز تولید