تاریخ : دوشنبه 19 تير 1402
کد 6644

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در نشست شورای روسای اتاق‌های استانی خبر داد؛

تشکیل کارگروه بررسی برنامه هفتم توسعه در اتاق بازرگانی اصفهان

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در نشست شورای روسای اتاق‌های استانی، از تشکیل کارگروهی در اتاق اصفهان برای بررسی برنامه هفتم توسعه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان در شورای روسای اتاق‌های سراسر کشور در اتاق بازرگانی ایران که با موضوع بررسی نقاط مثبت و منفی لایحه هفتم توسعه برگزار شد، از تشکیل کارگروهی در اتاق بازرگانی اصفهان برای بررسی برنامه هفتم توسعه و شناسایی نواقص آن خبر داد.
وی افزود: کوچک‌سازی دولت با فروش اموال محقق نمی‌شود و دولت باید به‌جای فروش اموال، واگذاری امور به بخش خصوصی و کاهش تصدی‌گری را دنبال کند.
کشانی ضمن اشاره به تمرکز جدی برنامه هفتم توسعه بر موضوع صادرات گفت: هر آنچه برای تقویت صادرات لازم است باید در برنامه هفتم توسعه گنجانده شود.
رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان، توجه به جایگاه رایزنان بازرگانی، بازبینی در رویه دریافت ارز حاصل از صادرات، تأسیس بانک در کشورهای همراه، توسعه حمل‌ونقل ریلی با کشورهای منطقه و جلوگیری از صدور بخش‌نامه‌های متعدد و ضد و نقیض را از جمله مواردی دانست که باید برای توسعه صادرات مدنظر قرار گیرد.
 
آلبوم تصاویر نشست شورای روسای اتاق‌های استانی