تاریخ : سه شنبه 30 خرداد 1402
کد 6569

برگزاری سومین جلسه میز خدمت اداره کل گمرکات استان در اتاق بازرگانی اصفهان

سومین جلسه میز خدمت اداره کل گمرکات استان با حضور مدیر کل گمرک در پارلمان بخش خصوصی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان سومین جلسه میز خدمت اداره کل گمرکات استان با حضور رسول کوهستانی مدیرکل گمرکات استان، معاون اجرایی دبیرکل و مسئولان میزهای ارزی و گمرکی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان در آغاز این نشست از رشد 39 درصدی صادرات  و رشد 15 درصدی واردات گمرکات استان اصفهان در دوماهه نخست سال جاری خبر داد.
وی در ادامه با اشاره به بسته حمایتی گمرکات استان به منظور حمایت از فعالان اقتصادی درسال جاری ، خدمات و تسهیلات 18 گانه گمرکات استان به واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان را تشریح  کرد.
لازم به ذکر است در این جلسه، مشکلات گمرکی  14 شرکت مطرح و راهکارهای رفع آن ارایه شد که مشکلات  ثبت سفارش و عدم امکان ویرایش تعرفه و وزن، تخصیص و تامین ارز، مشکل تعیین ارزش کالاهای صادراتی باتوجه به اختلاف نرخ ارز مورد عمل در گمرک و بازار آزاد ، طولانی شدن ترخیص بسته‌های پستی بین‌المللی و کالای وارداتی از طریق بار هوایی، تعیین تعرفه در گمرکات اجرایی و کمبود تجهیزات و امکانات تخلیه و بارگیری در انبارهای عمومی ایران مستقر در اصفهان، عمده‌ترین مشکلات فعالان اقتصادی بود که مدیرکل گمرکات استان اصفهان برای رفع مشکلات مطروحه راهنمایی لازم را ارائه داد.
 
آلبوم تصاویر سومین جلسه میز خدمت اداره کل گمرکات استان