تاریخ : يکشنبه 21 خرداد 1402
کد 6534

در دیدار فرماندار خوانسار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تأکید شد؛

گردشگری، اولویت سرمایه‌گذاری در خوانسار باشد

در دیدار فرماندار و اعضای شورای راهبردی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان خوانسار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، بر تمرکز سرمایه‌گذاری بر حوزه گردشگری در این شهرستان تأکید شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان در این دیدار خوانسار را در حوزه گردشگری شهری آینده‌دار دانست و اظهار داشت: خوانسار از وجود افراد توانمند و علاقه‌مند به پیشرفت این شهرستان بهره می‌برد و امیدوارم دفتر نمایندگی اتاق اصفهان در شهرستان خوانسار با جذب سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بومی این شهرستان که در سایر شهرها به‌خصوص تهران فعالیت‌ می‌کنند، تعداد اعضای خود را افزایش دهد.
وی با تأکید بر بهره‌برداری مناسب از ساختمان دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان خوانسار افزود: پیشرفت فیزیکی این دفتر مرهون تلاش و پیگیری شورای راهبردی آن است و اتاق اصفهان تمام قد از فعالان اقتصادی شهرستان خوانسار حمایت می‌کند.
عباسعلی علی‌خاصی، فرماندار خوانسار نیز با اشاره به حضور افراد دلسوز و موثر در این شهرستان بیان کرد: کارهای بزرگی در حوزه تولید و صادرات در خوانسار انجام شده است. تداوم این اقدامات نیاز به حمایت اتاق بازرگانی اصفهان دارد و حمایت معنوی اتاق اصفهان برای ما از حمایت مادی نیز اهمیت بیشتری دارد. همچنین ارتباط مطلوبی میان سرمایه‌گذاران و مسئولان شهرستان وجود دارد که ثمرات خوبی به دنبال داشته است.
همچنین علی صفرنوراله عضو هیئت رئیسه و خزانه‌دار اتاق بازرگانی بر ضرورت تشکیل شورای راهبردی فعالان اقتصادی شهرستان خوانسار برای ایجاد ارتباط موثرتر با اتاق اصفهان در جهت رفع مشکلات فعالان اقتصادی و همچنین اولویت دادن به حوزه گردشگری در جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان تأکید کرد.
فضل‌اله جواهری، رئیس شورای راهبردی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان خوانسار نیز با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری در این شهرستان به واسطه حضور سرمایه‌گذاران، آب‌ و هوای مطبوع و فاصله اندک از مرکز استان گفت: فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی خوبی در خوانسار انجام شده و سرمایه‌گذاران زیادی حتی از تهران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند. البته موانع تولید و سرمایه‌گذاری در استان بسیار است و امیدوارم با تداوم حمایت‌های اتاق بازرگانی شاهد اتفاقات خوبی در خوانسار باشیم.
 
آلبوم تصاویر دیدار فرماندار خوانسار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان