تاریخ : پنجشنبه 18 خرداد 1402
کد 6531

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد:

بانک جامع اطلاعاتی صنعتگران استان ایجاد خواهد شد

در دیدار جمعی از اعضای هیئت امنای شهرک صنعتی امیرکبیر با رئیس و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان بر تهیه بانک اطلاعاتی جامع صنعتگران استان به منظور معرفی ظرفیت‌های موجود به تجار و فعالان اقتصادی کشورهای هدف صادراتی تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار جمعی از اعضای هیئت امنای شهرک صنعتی امیرکبیر با رئیس و جمعی از اعضای هیئت نمایندگان پارلمان بخش خصوصی اصفهان، عنوان شد: احصاء ظرفیت‌های این شهرک و معرفی آن به فعالان اقتصادی و تجار بین‌المللی و کمک به حفظ و توسعه این شهرک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
امیرکشانی در این دیدار عضویت در پارلمان بخش خصوصی اصفهان را فرصتی برای استفاده از خدمات اتاق بازرگانی دانست و تصریح کرد: از ظرفیت‌های اتاق به ویژه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان برای کمک به رفع موانع توسعه شهرک صنعتی امیرکبیر استفاده خواهیم کرد.پارلمان بخش خصوصی اصفهان همچنین می تواند برای رفع نیازهای آموزشی شهرک و حضور فیزیکی spx در آن وارد عمل شود .
 رئیس اتاق بازرگانی اصفهان همچنین با اشاره به معضل نیروی انسانی در صنایع افزود: برای توسعه باید به سمت شرکت‌های دانش بنیان و دانش پایه حرکت کرد.
کشانی در پایان سخنان خود تاسیس شرکت تجاری با عضویت و شراکت چند شرکت مستقر در این شهرک را در کمک به رفع مشکلات صنعتگران این شهرک و تامین دستگاه‌ها و قطعات موردنیاز ،حایز اهمیت دانست همچنین بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی جامع اعضاء مستقر در این صنعت تاکید نمود.
 رئیس دوره دهم اتاق بازرگانی اصفهان از ایجاد بانک اطلاعاتی جامع فعالان اقتصادی استان از سوی پارلمان بخش خصوصی اصفهان خبر داد.
وحیدفولادگر عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه شهرک صنعتی امیرکبیر با حضور صنعتگران باتجربه و حاذق، فرصت بزرگی برای استان و کشور محسوب می شود، گفت: توجه به ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور بازاریابی و بازاررسانی محصولات فنی تولید شده در این شهرک از اهمیت بالایی برخوردار است
همچنین  مژگان ایزدی دیگر عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان بر ضرورت شبکه‌سازی میان صنعتگران این شهرک و آشنایی آنها با خدمات و ظرفیت‌های پارلمان بخش خصوصی اصفهان تاکید کرد.
 
آلبوم تصاویر بانک جامعاطلاعاتی صنعتگران استان ایجاد خواهد شد