تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1402
کد 6503

حمایت اتاق بازرگانی اصفهان از ورود فعالان حوزه فناوری اطلاعات به بازارهای جهانی

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان بر ضرورت ورود فعالان حوزه فناوری اطلاعات استان به بازارهای جهانی و صادرات خدمات فنی و مهندسی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی خواستار ایجاد کمیسیون فناوری اطلاعات در این اتاق، استمرار همکاری با اتاق در زمینه‌های گوناگون از جمله آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی حوزه فناوری اطلاعات، پیگیری انعقاد و اجرای مفاد تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی اصفهان، حمایت از فعالان بخش سخت‌افزار و همکاری دو طرف در برگزاری هفته کسب‌وکارهای آنلاین شدند.
امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های اتاق اصفهان در حوزه بین‌الملل گفت: فعالان بخش رایانه و فناوری اطلاعات می‌توانند از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کنند، چون باید به اقتصاد جهانی متصل شد و اتاق بازرگانی نیز وظیفه دارد در این راه به فعالان اقتصادی کمک کند.
وی همچنین بر صادرات خدمات فنی و مهندسی بخش فناوری اطلاعات و توان بالای متخصصان کشورمان در این حوزه تأکید کرد.
همچنین اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنایع غذایی استان در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، قوانین دست‌وپاگیر حوزه استاندارد و معاونت غذا و دارو، الزام واحدهای تولیدی به اخذ پروانه‌های ساخت متعدد، مشکلات ناشی از قیمت‌گذاری دستوری و موانع موجود در مسیر صدور پروانه بهره‌برداری را از جمله مشکلات فعالان صنایع غذایی استان عنوان کردند.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز با اعلام حمایت تمام‌قد اتاق اصفهان از انجمن‌ها بیان کرد: البته انجمن‌ها باید پیگیر مطالبات اعضای خود باشند و فلسفه تشکیل انجمن‌ها نیز همین است. کمیته‌های ذیل هر کمیسیون نیز باید از فضایی که اتاق ایجاد کرده نهایت بهره را ببرند.
همچنین سید وحید دزفولی، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی با بیان اینکه سیاست اتاق دهم فعالیت قدرتمندتر کمیته‌های گوناگون به‌جای افزایش تعداد کمیسیون‌های اتاق است، گفت: جلسات کمیته صنایع غذایی باید با حضور روسای ادارات مربوطه برگزار شود و روسای ادارات ملزم به حضور در حداقل سه جلسه کمیته در طول سال باشند. همچنین باید تلاش شود میز کشوری صنایع غذایی در اصفهان برگزار شود.
 
آلبوم تصاویر دیدار با اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و انجمن صنایع غذایی اصفهان