تاریخ : دوشنبه 10 اسفند 1394
کد 650

رییس کمیسیون آموزش خبر داد؛ نیازسنجی و تدوین فرآیند تولید محتوای آموزشی برای فعالان اقتصادی استان اصفهان

رییس کمیسیون آموزش،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نیازسنجی و تدوین فرآیند تولید محتوای اموزشی برای فعالان اقتصادی استان به همت کمیسیون دردست انجام است .

رییس کمیسیون آموزش،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نیازسنجی و تدوین فرآیند تولید محتوای اموزشی برای فعالان اقتصادی استان به همت کمیسیون دردست انجام است .

به گزارش روابط عومی«امیر کشانی» در هفتمین جلسه کمیسیون آموزش تصریح کرد:آموزش پاسخگویی به یک نیاز است و بایستی بر اساس نیاز جامعه مخاطب همایش و دوره آموزشی برگزار کرد.

وی از تصویب آیین نامه های اداره جلسات، همایش ها و  دوره های  آموزشی و همچنین  پژوهشی اتاق در کمیسیون خبر داد و گفت:برنامه آموزشی سال آینده اتاق بازرگانی بر اساس نیازسنجی و مدون به فعالان اقتصادی ارایه خواهد شد.

کشانی از امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد  اصفهان خبر داد و گفت:در این تفاهم نامه همکاری های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه و اتاق مورد تاکید قرار گرفت. 

کشانی از آمادگی اتاق بازرگانی  جهت همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای همکاری مشترک گفت:طرحهای خوبی بین اتاق و آموزش و پرورش در حال انجام است و می توان طرحهای بیشتری را در صورت تصویب در اداره آموزش و پرورش به صورت مشترک اجرایی کرد.


«باباپور»رییس اداره آموزش دوره اول اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه گفت:در بر اساس اسناد بالادستی در بخش آموزش مهارت و توسعه  مهارت های کنونی و تقویت روحیه کارآفرینی مورد تاکید قرار گرفته است .

وی افزود:آموزش و پرورش آماده همکاری برای توسعه کارآفرینی در بین دانش آموزان با اتاق بازرگانی اصفهان است .


«حمیدرضا امیدان» مشاور پژوهش و توسعه و مدیر امور کمیسیونها و تشکل های اقتصادی اتاق بازرگانی  اصفهان با بیان عناوین کلی طرح های پژوهشی دریافت شده از کمیته ها و کمیسیون های مختلف  گفت: بررسی بودجه سال 1395 اصفهان، مقایسه وضع موجود و مطلوب با تکیه بر سرفصلهای بودجه و مقایسه تطبیقی با دیگر استانها، بررسی فرصتها و چالشهای تولیدات دامی از تولید تا توزیع، بررسی میزان اثرگذاری مطبوعات اصفهان و چگونگی افزایش تأثیرگذاری آن،چگونگی ارتقای ضریب نفوذ رسانه های محلی در اصفهان،بررسی تحلیلی تبیینی قانون کار و پیامدهای آن، تحلیل قوانین مالیاتها و تأثیر آن بر محیط کسب و کار، چگونگی رصد مداوم شاخصهای کلان استان اصفهان، مقایسه تطبیقی میزان تحقق بودجه مالیات اصفهان با دیگر استانها و اجرای قانون در اختصاص آن، مطالعه تطبیقی رسالت و کارکرد اتاقهای بین المللی در اجرای طرحهای پژوهشی، قانون کار،تعامل یا تقابل با تولید؟، توصیف عناصر تأثیرگذار در موفقیت بنگاههای اقتصادی در پسابرجام، مطالعه موردی اتاقهای موفق دنیا در موضوع ارایه خدمات متمایز به اعضا،بررسی امکان سنجی تأسیس مهدکودکها و مدارس جدید با رویکرد پرورش خلاقانه و  طرح توصیفی جایگاه فرهنگ کار گروهی در جامعه امروز ایران به عنوان مجموعه عنوان های پژوهشی درخواستی کمیسیون هاست.

«علیرضا نادری» مسوول کمیته ارتقا فرهنگ کار و اخلاق کسب و کار اتاق اصفهان در ادامه این جلسه خواستار امضای تفاهم نامه ای بین اتاق و آموزش و پرورش شد و گفت: همکاری در توسعه فرهنگ کار، کارگروهی و کارآفرینی از طریق آموزش و ارتقاء سطح نگرش و بینش دانش آموزان، هنرآموزان، هنرجویان، آموزگاران، مدیران، مشاوران و خانواده ها و استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری طرفین برای نیل به اهداف مشترک از سوی اتاق به آموزش و پرورش ارایه شده است.


آلبوم تصاویر آموزش-12-94