تاریخ : شنبه 8 اسفند 1394
کد 646

سهل آبادی: کمیسیون ها بازوی اصلی حرکتی اتاق بازرگانی هستند/ارتباط مردم با اتاق بازرگانی تقویت شده است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کمیسیون ها به عنوان نماد خرد جمعی فعالان اقتصادی به بازوی اصلی حرکتی اتاق بازرگانی محسوب می شوند.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کمیسیون ها  به عنوان نماد خرد جمعی فعالان اقتصادی  به بازوی  اصلی حرکتی  اتاق بازرگانی محسوب می شوند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان «سید عبدالوهاب سهل آبادی» در جمع دبیران کمیسیون های 11 گانه اتاق اصفهان تصریح کرد:کمیسیون ها بهترین مکان برای مشارکت اعضای اتاق و همچنین فعالان اقتصادی و مدیران و کارشناسان سازمان های دولتی مرتبط با فعالیت های اقتصادی است که راهکار و راهبردهای اثربخشی  برای معضلات و مشکلات اقتصاد استان جستجو کنند.

 سهل آبادی در بخش دیگری از سخنان خود صادرات را مهم ترین مساله فعالان اقتصادی بویژه واحدهای تولیدی استان برشمرد و گفت:اگر صادرات استان افزایش پیدا نکند بسیاری  از واحدهای تولیدی فعلی با  تعطیلی روبرو خواهند شد . وی از دبیران کمیسیون های اتاق بازرگانی خواست که پیشنهادات و راهکارهای توسعه صادرات استان را پس از بحث های کارشناسی به هیات رییسه ارایه دهند تا راهکارهای در سطح استان و کشور دنبال شود.سهل آبادی از برقراری  ارتباط تنگاتنگ بین بخش های مختلف با اتاق بازرگانی اصفهان  طی یک سال اخیر  خبر داد و گفت:جایگاه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی در جامعه ارتقا پیدا کرده و بایستی از این ظرفیت برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش رشد اقتصادی بهره بگیریم .

«حمید رضا امیدیان»مدیر دبیرخانه کمیسیون ها و تشکلهای اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:بیش از 700 نفر در کمیسیون های و کمیته های ذیل عضویت دارند .وی افزود:دبیرخانه کمیسیون ها تلاش می کند  که اعضای اتاق در کمیسیون ها حضور فعال و موثر داشته باشند.

 در پایان این جلسه احکام دبیران کمیسیون های 11 گانه اتاق بازرگانی اصفهان اهدا شد . گفتنی است اتاق بازرگانی اصفهان دارای کمسیون های صنایع،سیاست گذاری و پایش،تجارت ، خدمات و ارتباطات،گردشگری و برند شهری،کشاورزی آب و محیط زیست،معادن،امور اجتماعی،آموزش،پژوهش و توانمندسازی،حمایت از سرمایه گذاری و تامین مالی و توسعه روابط خارجی ،بهبود محیط کسب و کار و تشکلها ست.


آلبوم تصاویر دیدار با دبیران کمیسیون ها-12-94