تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1402
کد 6433

پیام هیئت رئیسه دوره دهم اتاق بازرگانی اصفهان خطاب به اعضای اتاق

هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در آغاز فعالیت رسمی خود پیامی خطاب به اعضای این اتاق و فعالان اقتصادی استان صادر کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، متن این پیام به شرح زیر است:
«الَّذِینَ یُوفُونَ بِعَهْدِ اللّهِ وَلاَ یِنقُضُونَ الْمِیثَاقَ. (سوره رعد، آیه ۲۰). [خردمندان] کسانی هستند که به پیمان خدا وفا دارند و عهد او را نمی‌شکنند.»
اعضا محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان از آن زمان که اعتماد و انتخاب شما و مشارکت پر شکوه حدود ۶۰ درصدی فعالان اقتصادی نویدبخش رونق و بهبود اوضاع گردید، لحظه‌ای را برای شروع برنامه در راستای وفای به عهد از دست نداده‌ایم و مهیا نمودن شرایط در راستای شفافیت، مشارکت و پاسخگویی اتاق، با دقت در حال پیگیری و برنامه‌ریزی است.
حال که به فضل خداوند متعال شرایط خدمت جاری گردید، با دور از ذهن نگه داشتن گذشته، بر آنیم عالمانه و مجدانه با مشارکت همه اعضا، همراهی صمیمانه همه ۱۵ نفر هیئت نمایندگان و تلاش همدلانه اعضاء هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان شعارهای انتخاباتی که مورد اقبال و رأی اعضاء گرانقدر قرار گرفته است را محقق نماییم.
امکان حضور موثر همه اعضاء اتاق در تصمیم‌گیری‌های مهم، ایجاد زمینه انتشار صورت‌های مالی و قراردادهای مهم و تأثیرگذار، تسهیل امور صدور کارت بازرگانی، ارتباط فعال و هدفمند با سازمان‌های مرتبط و تشکل‌های اقتصادی، تعامل درخور و واقع‌بینانه با نهادهای ذی‌صلاح، برنامه جهش صادرات استان، مهیا کردن شرایط عدالت تجاری و سایر برنامه‌هایی که طبق عهدمان با شما به انجام بی قید و شرط آن پایبند خواهیم بود را، تا لحظه به ثمر رسیدن پیگیری خواهیم نمود.
ما از هر فرصتی برای تحقق اهداف و برنامه‌ها در جهت خدمت به اعضا و توسعه اقتصادی استان بهره خواهیم برد و در این راه، دست همه همراهان و اعضا محترم را برای مشارکت به گرمی می‌فشاریم. لذا اینک که خداوند منان توفیق خدمت به جامعه بزرگ و پر افتخار فعالان اقتصادی استان را به ما عطا فرموده، ضمن تشکر و قدردانی از کلیه عزیزانی که با پیام‌های تبریک و ارسال تاج گل خدمت‌گزاران خود در هیئت رئیسه و نمایندگان دوره دهم را مورد لطف قرار داده‌اند، از سایر عزیزان درخواست می‌نماییم، در صورت تمایل و لطف به خادمین خود، با مشارکت در تأمین مایحتاج اقشار نیازمند از طریق خیریه‌ها و یا به هر نحو که صلاح می‌دانند ما را در آغاز دوره خدمت‌رسانی دهم اتاق مشمول دعای خیر خود نمایند که راهی سخت، فرصتی گذرا و کارهای بسیار در پیش داریم.
با تقدیم احترام
هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان