تاریخ : دوشنبه 3 اسفند 1394
کد 643

به همت معاونت بانوان اتاق بازرگانی اصفهان؛نشست تخصصی زبان بدن در اتاق بازرگانی برگزار شد

نشست تخصصی زبان بدن (body-language) به همت معاونت بانوان با حضور بانوان بازرگان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد .

نشست تخصصی زبان بدن (body-language ) به همت معاونت بانوان با حضور بانوان بازرگان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، «زهرا اخوان نسب»در این نشست آموزشی گفت: زبان بدن یا (body-language ) به عنوان یکی از موولفه های موثر در مذاکرات تجاری است که لازم است فعالان اقتصادی بویژه بانوان نسبت به آن توجه داشته باشند.

وی رفتار حرفه ایی در مذاکرات تجاری را عامل موفقیت  فعالان اقتصادی برشمرد و گفت:معاونت بانوان تلاش می کند تا با برگزاری دوره های آموزشی  توانایی  مذاکره تجاری بانوان فعالان اقتصادی را ارتقا بخشد .

اخوان نسب خواستار مشارکت موسسات اموزش عالی و آموزش و پرورش با معاونت بانوان اتاق بازرگانی در برگزاری دوره های آموزشی شد و گفت: دانش آموزان و دانشجویان دختر می توانند با حضور در این دوره ها زمینه فعالیت کاری خود را در آینده مشخص کنند.

«مهدی افیونی زاده»مدرس  زبان بدن در این نشست گفت:زبان بدن یکی از عوامل موثر موفقیت در مذاکرات تجاری است زیرا نشان می دهد که طرف مذاکره کننده دارای چه تجربه و توانمندی است .وی افزود:آنجایی که بین پیام های کلامی و غیر کلامی تناقض وجود دارد افراد اغلب به جنبه های غیر کلامی بیشتر اعتبار می دهند.


آلبوم تصاویر همایش زبان بدن-12-94