تاریخ : چهارشنبه 5 اسفند 1394
کد 639

مناظره کاندیداهای انتخابات مجلس دهم اصفهان در صحن علنی پارلمان بخش خصوصی

مناظره نمایندگان لیست های گروهی و کاندیداهای مستقل در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با حضور جمعی از فعالان اقتصادی در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

مناظره نمایندگان لیست های گروهی  و کاندیداهای مستقل در دهمین  انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با حضور جمعی از فعالان اقتصادی در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،این مناظره با هدف بررسی دیدگاه  اقتصادی کاندیدهای مستقل و لیست های گروهی برگزار شد.

با توجه به ارایه لیست انتخاباتی در حوزه شهرستان اصفهان «علیرضا آجودانی»به عنوان  نماینده ائتلاف اصلاح طلبان اصفهان،«سیدمجتبی خیام نکویی و» «حمید رضا فولادگر» نماینده مجمع اصول گرایان اصفهان و «سید اسماعیل محمودی»،«عباس مقتدایی»،« محمدرضا  ناصری »  و نرگس کشتی آرا  به عنوان کاندیداهای  مستقل در این مناظره شرکت کردند. گفتنی است برای  ائتلاف اصلاح طلبان نیز حضور دو نفر در مناظره فراهم گردیده بود .

«علی درستکار»مجری این برنامه مناظره در ابتدای سخنان خود از شرکت کنندگان خواست که با رعایت آداب مناظره هر یک از کاندیداها ضمن معرفی خود برنامه ی پیشنهادی  خود در بخش اقتصادی ارایه کند.

سپس شرکت کنندگان  به ترتیب قرعه کشی در محل های خود مستقر شدند  و هر نفر  سه دقیقه فرصت داشت تا خود را معرفی کند.

در ادامه مناظره از شرکت کنندگان خواسته شد در ورد سووال های ذیل در مدت سه دقیقه به هر یک پاسخ دهند .

سوال اول: اقدام عاجل شما برای رفع سه مشکل رکود، بزرگ ماندن دولت و عدم واگذاری اختیارات لازم به بخش خصوصی وعدم تحرک اقتصاد ناشی از کاهش امید و اعتماد ملی چیست .

سوال دو :نماد وحدت اجتماعی، همدلی و همراهی نمایندگان مجلس و مدیران شهری است. اصفهان از عدم چنین وحدتی ضربات سنگین متحمل شده است. شما چه نظر و برنامه ای برای ایجاد این وحدت دارید .

سوال سوم :زاینده رود فلسفه وجودی اصفهان است.صراحتا بفرمایید برای نجات زاینده رود چه می کنید .

هر یک از کاندیداها به ترتیب به سووالات  پاسخ گفتند و در ادامه مناظره همراه با پرسش های کتبی و شفاهی شرکت کنندگان پس از   5/3 ساعت به پایان رسید.


آلبوم تصاویر مناظره مجلس-12-94