تاریخ : دوشنبه 3 اسفند 1394
کد 638

به همت معاونت امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان ،همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان المپیاد دبیرستان فرهنگ برگزار شد

همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان المپیاد دبیرستان فرهنگ به همت معاونت امور بانوان در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان المپیاد دبیرستان فرهنگ به  همت معاونت امور بانوان در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

«زهرا اخوان نسب»معاونت امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در این همایش  ضمن ارایه گزارشی از عملکرد معاونت امور بانوان و اهداف این معاونت در تقویت و توانمندسازی زنان و دختران تحصیلکرده جویای کار و نیز زمینه فعالیتهای اتاق در راستای تقویت کسب و کار به اهمیت موضوع آینده پژوهی اشاره کرد.

اخوان نسب افزود:موفقیت آینده کشور در دستان فرزندان امروز است. آنانی که با ترسیم مسیر حرکت خویش ضمن نگرش واقع بینانه به مسایل و مشکلات موجود جهت رفع این مشکلات با صبوری و شکیبایی و نیز تلاش مستمر اقدام می نمایند.  وی اضافه کرد:جامعه آینده ما زنانی پرقدرت ریسک پذیر مطالبه گر و آگاه می خواهد، لذا فرزندان امروز باید با آگاهی از نیاز فردا خود را تقویت کنند. الزام برنامه ریزی برای آینده و مشخص نمودن هدف اصلی و حرکت جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده رمز موفقیت دانش آموزان و نخبگان امروز خواهد بود.

 اخوان نسب از برگزیدگان دختر المپیاد خواست که جهت انتخاب رشته تحصیلی خود دقت و مطالعه کافی داشته باشند و برحسب نیاز جامعه، استعداد و توانمندی دانشجو و نیز علاقه مندی به انتخاب رشته بپردازد تا در آینده ضمن تضمین جایگاه شغلی خویش از به هدر رفتن هزینه هایی تحصیلی نیز ممانعت نموده و سرمایه های کشور را در جهت بهینه معرفی نمایند.  وی  از نخبگان دختر خواست که در عصر علم و فناوری، اطلاعات و آگاهی عمومی خود را ارتقاء ذهن است اطلاعاتی در مورد معاونت امور بانوان و فعالیتهای اتاق بازرگانی اصفهان ارائه داد و گفت: میزان آگاهی و نیاز جامعه و اینکه جامعه گنجایش برطرف کننده این نیاز نمی باشد .

اخوان نسب به گفته رییس کل اداره آموزش و پرورش اشاره کرد مبنی بر اینکه باید برنامه ریزی برای کارها داشته باشیم افزود:وقت طلاست ولی در این برهه از زمان وقت با ارزش تر از طلا است.

وی خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان ما باید مسیر زندگی را خوب تعریف کنند و گفت واقعیت جامعه را باید دید با توجه به اینکه توانایی ظرفیت ادارات دولتی پرشده و بخش خصوصی هم به دلیل بحرانهای اقتصادی دچار مشکل شده اند لذا شما باید مسیر را درست انتخاب کنید و هر کدام باید برای زندگی خود مدیر باشند.



آلبوم تصاویر تقدیر دبیرستان فرهنگ-12-94