تاریخ : چهارشنبه 26 بهمن 1401
کد 6244

آغاز عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در گلپایگان

عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در گلپایگان با حضور فرماندار این شهرستان ، نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل پارلمان بخش خصوصی اصفهان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان بهنام ابراهیمی دبیرکل پارلمان بخش خصوصی اصفهان در آیین آغاز عملیات احداث این دفتر با بیان اینکه دفاتر منطقه‌ای با هدف تمرکززدایی از مرکز و دسترسی آسان فعالان اقتصادی به خدمات اتاق بازرگانی ایجاد شد، افزود: عملیات ساخت این دفتر نیز بزودی به منظور توسعه فعالیت‌های استارتاپی، ارایه خدمات اتاق، آموزش و توانمندسازی و برگزاری جلسات رو در رو با هیئت‌های تجاری خارجی آغاز خواهد شد. 
مسعود خاتمی نماینده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: تاسیس اتاق‌های بازرگانی می‌تواند به رشد صنعت و تجارت و تعامل نزدیک‌تر فعالان اقتصادی شهرستان‌ها  با مرکز استان و کشور کمک کند .
در ادامه محمدرضا عسگریان فرماندار گلپايگان نیز با بیان اینکه با هماهنگی‌های به عمل آمده، زمینه ساخت مجموعه‌ای زیبا و در شأن شهرستان در این محل فراهم خواهد شد افزود:  این مکان به بستر مناسبی برای ارتقای فعالیت اقتصادی شهرستان تبدیل می شود.

 
آلبوم تصاویر آغاز عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در گلپایگان