تاریخ : سه شنبه 27 بهمن 1394
کد 621

توسعه روابط اقتصادی با فرانسه با تشکیل سه قطب شهرداری فرانسه ،اتاق بازرگانی و نمایشگاه اصفهان

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تولید 70 درصد فولاد ایران و همچنین فعالیت بیش از هشت هزار واحد صنعتی در استان اصفهان گفت: در بخش صنایع های فولادی،نساجی ،غذایی،دستی به خصوص فرش می توان همکاری نزدیکی بین اصفهان و فرانسه پیش بینی کرد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تولید 70 درصد فولاد ایران و همچنین فعالیت بیش از هشت هزار واحد صنعتی در استان اصفهان گفت: در بخش صنایع های فولادی،نساجی ،غذایی،دستی به خصوص  فرش می توان همکاری نزدیکی بین اصفهان  و فرانسه پیش بینی کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، «سیدعبدالوهاب سهل آبادی» در دیدار  کاترین ساشتر (Catherine Sacheiter )رییس نمایشگاه ها و همایش های شهرداری های فرانسه گفت:با اشاره به رشد فزاینده توانمندی های تولیدی در این منطقه در تدارک ساخت بزرگترین نمایشگاه بین المللی منطقه هستیم و آماده همکاری با طرف فرانسوی برای ساخت و همچنین برگزاری نمایشگاههای مشترک هستیم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی اصفهان توانسته است نمایشگاه های داخلی و بین المللی برگزار کند و همنین  توانسته  اعتماد مردم را نسبت به عرضه کالاهای با کیفیت جلب نماید.

سهل آبادی با اشاره به نهایی شدن برجام گفت:آزاد شدن محدودیت تجارت با ایران می تواند زمینه نمایش توانمندی های اقتصادی بویژه فرانسه با ایران  را فراهم سازد.

سهل آبادی از آمادگی اتاق اصفهان در ایجاد دفتر نمایندگی در پاریس خبر دادوگفت:برای توسعه روابط اقتصادی بین دو طرف نباید منتظر تفاهم نامه همکاری و توافق نامه شد .

کاترین ساشرتر در این دیدار گفت:نمایشگاه وسیله ایی برای ایجاد ارتباط بازرگانان و صاحبان صنایع و محرکی برای ارتباطات بین المللی است .

وی پیشنهاد کرد در یک نقطه همکاری شهرداری فرانسه ،اتاق بازرگانی   وشرکت  نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان  به عنوان سه قطب اصلی در جهت نشان دادن توانمندی های دو کشور ایران و فرانسه  همکاری کنند.

وی افزود:نمایشگاه فضایی برای عرضه تولیدات یک ملت به ملت دیگر در جهت رفع مایحتاج شهروندان است .