تاریخ : سه شنبه 4 بهمن 1401
کد 6165

با رویکرد معرفی تشکل‌ها و انجمن‌های نوآور در زیست‌بوم کسب‌و‌کار انجام گرفت؛

تولید سری جدید برنامه تلویزیونی رهیافت در اتاق بازرگانی اصفهان

سری جدید برنامه تلویزیونی رهیافت در اتاق بازرگانی اصفهان تولید و از هشتم بهمن ماه پخش می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، سری جدید برنامه رهیافت به واسطه رویکرد و اهتمام اتاق بازرگانی در دوره نهم در راستای حمایت از تشکل‌ها و انجمن‌های اقتصادی، با حضور نمایندگان تشکل‌های ذیل اتاق و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان اجرا می‌شود. این فصل  از برنامه رهیافت در قالب رویداد تلنت تهیه و اجرا می‌شود.
برنامه رهیافت اتاق بازرگانی سکوی معرفی تشکل‌ها و انجمن‌های نوآور در زیست‌بوم کسب‌و‌کار می‌باشد. این برنامه پلی برای ارتباط و شبکه‌سازی متخصصین در تشکل‌ها و انجمن‌های اقتصادی با حضور تیم‌های فناور و بعضاً دانش‌بنیان آنها و مردم است. هدف این برنامه علاوه بر معرفی تجربه‌های موفق کارآفرینی، آموزش شبکه‌سازی در حوزه کسب‌و‌کار و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تشکل‌ها و انجمن‌های اتاق بازرگانی اصفهان است.
در این برنامه شرکت‌های برگزیده و صاحب خلاقیت عضو انجمن‌ها در قالب تیم‌هایی در دو حوزه نوآوری در مدل کسب‌و‌کار و قابلیت‌های کار تیمی، توانمندی‌های خود را معرفی می‌کنند.
تیم‌ها پس از معرفی و ارائه‌ فعالیت‌های خود مورد داوری قرار می‌گیرند و تیم داوری نیز متشکل از اعضای هیئت‌مدیره و صاحب‌نظران و بزرگان تشکل‌های اقتصادی است. همچنین در خلال این برنامه چالش‌های انجمن‌ها و تشکل‌ها نیز مطرح شده و در پایان نیز مدل کسب‌وکار هر تیم بررسی و نقد می‌شود.
ارائه ایده‌های نوآورانه از سوی بینندگان برنامه و حمایت و تجاری‌سازی ایده‌ها از طرف انجمن‌ها از جمله بخش‌های این برنامه است.
برنامه رهیافت شنبه‌هاساعت 22:15 از شبکه استانی مرکز اصفهان پخش می‌شود و پخش سری جدید این برنامه از هشتم بهمن ماه آغاز خواهد شد.
آلبوم تصاویر ضبط برنامه تلویزیونی رهیافت در اتاق بازرگانی اصفهان