تاریخ : سه شنبه 4 بهمن 1401
کد 6162

عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های خوانسار، چادگان، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت آغاز شد

عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در شهرستان‌های خوانسار، چادگان، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت با برگزاری مراسمی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان در این مراسم با تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: ایجاد این دفاتر، گام بلندی از سوی اتاق بازرگانی اصفهان در جهت توزیع عادلانه امکانات و تمرکززدایی برای توسعه اقتصادی و توسعه پایدار تمام شهرستان‌های استان است.
مسعود گلشیرازی افزود: امیدوارم با بهره‌برداری از ساختمان دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های خوانسار، چادگان، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت و توسعه فعالیت‌های زیرساختی اتاق بازرگانی، شاهد انسجام بیشتر فعالان اقتصادی و پرورش نیروهای جوان و مستعد کارآفرین برای حضور در بازار کسب‌وکار شهرستان، استان و کشور و شکوفایی اقتصاد اصفهان و ایران باشیم.
وی با اشاره به ایجاد پنج دفتر منطقه‌ای از سوی اتاق بازرگانی اصفهان که هرکدام چند شهرستان مجاور خود را پوشش می‌دهد، ادامه داد: پیگیری‌های فعالان اقتصادی خوانسار موجب دلگرمی ما شد و جا دارد از تلاش‌های مدیران جهادی این شهرستان نیز به دلیل داشتن این همت و بینش تشکر ‌کنم. 
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: آموزش‌ و برگزاری دوره‌های کارآفرینی جهت کودکان، نوجوانان و جوانان با ایجاد مرکز توسعه کسب‌وکار یکی از رسالت‌های اتاق اصفهان در دوره نهم بود و به پشتوانه‌سازی نیروهای جوان کارآزموده برای اقتصاد و صنعت استان اقدام شد. همچنین بسط این دوره‌ها و آموزش‌ها با همکاری مراکز فرهنگی در سطح استان عملیاتی شده است که این اقدام، بستر افزایش عدالت آموزشی در حوزه کسب‌وکار و شناسایی نخبگان را فراهم می کند.
عباسعلی علیخاصی، فرماندار شهرستان خوانسار نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد با مساعدت و برنامه‌ریزی‌های خوب اتاق اصفهان و همراهی دستگاه‌های این شهرستان، شاهد ایجاد ظرفیت مناسب اقتصادی با بهره‌برداری از دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های خوانسار، چادگان، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت ظرف یک سال آینده باشیم.
 
آلبوم تصاویر عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های خوانسار، چادگان، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت