تاریخ : چهارشنبه 21 بهمن 1394
کد 614

با حضور معاون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان؛ نشست منتخبین نخستین رویداد کارآفرینی بانوان در اتاق اصفهان

نشست منتخبین رویداد کارآفرینی بانوان (Start UP) اصفهان با حضور معاون بانوان ،دبیرکل اتاق بازرگانی و مدرسین دوره در سالن اجتماعات اتاق اصفهان برگزار شد.

نشست منتخبین رویداد کارآفرینی بانوان (Start UP ) اصفهان با حضور معاون بانوان ،دبیرکل اتاق بازرگانی و مدرسین دوره در سالن اجتماعات اتاق اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان؛«زهرا اخوان نسب» در این نشست گفت:معاونت بانوان در راستای توانمندسازی ایده پردازان این رویدادها را برگزار می کند.

وی اضافه کرد:دنبال کردن ایده های مطرح شده در این دوره ها می تواند به معرفی بانوان کارآفرینان به فضای اقتصادی کمک کند.    

 معاون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:بانوان در  عرصه های مختلف حضوری فعال دارند و می توانند با استفاده از تخصص و تجربه خود در عرصه ایده ها افق های جدیدی را برای توسعه اقتصادی این بخش طراحی کنند .

«محمد گوهریان»دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت:برگزاری رویداد های کارآفرینی زمینه ظهور استعداد و ایده های خلاق را فراهم می سازد.

وی اضافه کرد:بانوان کارآفرین در ابتدا باید بوم مدل کسب و کار را کاملا تکمیل کنند و بویژه برروی ارزش های پیشنهادی تاکید بیشتری شود.

دبیر کل اتاق اصفهان  خواستار انتخاب شرکای کلیدی برای بانوان کارآفرین شد و گفت:در شرایط بازار کنونی بایستی یک شریک قابل اعتماد برای فعالیت پیدا کنید تا اسیر امواج بازار  نشوید .    

گوهریان وظیفه تسهیل گران را مراقبت غیر مستقیم از ایده پردازان دانست گفت:تسهیل گران می توانند نقش موثری در توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان داشته باشد.

«شهریاری»مدرس دوره استارت آپ بانوان اصفهان در این جلسه خطاب به برگزیدگان گفت:تمرکز بر روی فعالیت و انتخاب شریک مناسب می تواند موفقیت را برای شرکت کنندگان در استارت آپ فراهم سازد.

گفتنی است در این نشست شرکت کنندگان در راستای تجاری شدن ایده ها و نحوه استفاده از مشاوره تسهیل گران سووالاتی را با مدرسین  استارت آپ مطرح کردند.

در پایان لوح یادبود به برگزیدگان نخستین رویداد کارافرین بانوان که  آذرماه در اتاق اصفهان برگزار شد، اهدا گردید.


آلبوم تصاویر کارآفرینی-11-94