تاریخ : يکشنبه 11 دي 1401
کد 6099

بازدید اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون مسئولیت‌‌های‌ اجتماعی اتاق اصفهان از مركز توانبخشی شهيد بهشتی و شيرخوارگاه نرجس

اعضای هیئت‌ رئیسه کمیسیون مسئولیت‌‌های‌ اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان از مركز توانبخشی شبانه‌روزی معلولين شهيد بهشتی و شيرخوارگاه نرجس بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، اعضای هیئت‌ رئیسه کمیسیون مسئولیت‌‌های‌ اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی از مركز توانبخشی شبانه‌روزی شهيد بهشتی اصفهان و شیرخوارگاه نرجس بازدید کرده و مسئولان بهزیستی استان توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های این مراکز ارائه کردند.
مجتبی کاروان، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این بازدید عمل به مسئولیت اجتماعی را یکی از راهبردهای اتاق نسل سوم دانست و گفت: با وجود فعالیت‌ دستگاه‌های گوناگون در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد همچنان باید اقدامات جدی‌تری برای جلب مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت خیران صورت گیرد که با فرهنگ‌سازی و تشریح خدمات دستگاه‌هایی مانند بهزیستی برای مردم قابل‌انجام است.
نایب‌رئیس کمیسیون مسئولیت‌‌های اجتماعی اتاق بازرگانی با بیان اینکه اتاق اصفهان نخستین اتاق کشور بود که در زمان شیوع بیماری کرونا به کمک جامعه آمد، افزود: در ادامه ابعاد این بیماری برای 3 هزار عضو اتاق اصفهان تشریح شد و اقدامات درخور توجهی با کمک اعضا صورت گرفت. ایجاد بانک اطلاعاتی از مددجویان استان و راه‌اندازی سامانه مهر کریمانه با کمک سایر بخش‌ها یکی از این اقدامات بود که مبنای توزیع بسته‌های معیشتی قرار گرفت.
وی با تأکید بر استفاده از روشهای نوین در حوزه تبلیغات و فرهنگ‌سازی برای جلب مشارکت‌های مردمی  تصریح کرد: این روش‌ها باید بر اساس شرایط روز جامعه به‌کار گرفته شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد و می‌تواند به مدلی کشوری نیز تبدیل شود.
کاروان اضافه کرد: بخش دولتی و بخش خصوصی می‌توانند با همراهی یکدیگر به راهکارهای عملی برای رفع مشکلات اجتماعی دست یابند و فعالان اقتصادی تمایل و آمادگی بالایی برای اقدامات خیرخواهانه دارند.
در پایان این بازدید نشان سفیر مهربانی از سوی اداره‌کل بهزیستی استان به نایب‌رئیس کمیسیون مسئولیت‌‌های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان اهدا شد.
آلبوم تصاویر بازدید کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی