تاریخ : شنبه 26 آذر 1401
کد 6033

حضور اعضای اتحادیه تجار و کارفرمایان ارمنستان در اتاق بازرگانی اصفهان

نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اصفهان و ارمنستان با حضور اعضای اتحادیه تجار و کارفرمایان این کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان احمدپزنده رئیس کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان ضمن خوشامدگویی به هیئت، ابراز امیدواری کرد این سفر پیش زمینه‌ای برای تعاملات مطلوب طرفین باشد.
وی اتفاقات اخیر منطقه را فرصت خوبی برای تقویت و توسعه روابط تجاری ایران و ارمنستان دانست.
تارون پطروسیان Taron Petrosyanمعاون اتحادیه تجار و کارفرمایان ارمنستان نیز ضمن اشاره به روابط دیرینه ایران و ارمنستان گفت: دولت ارمنستان به دنبال گسترش تعاملات با کشورهای مختلف است. وی هیئت حاضر را متشکل از نمایندگانی از اتحادیه تجار و کارفرمایان و پزشکی ارمنستان معرفی کرد.
همچنین در ابتدای این نشست مدیر بازاریابی و روابط بین‌الملل اتاق بازرگانی اصفهان،ضمن اشاره به پذیرش هیئت تجاری ارمنستان در سال گذشته و حضور وزیر اقتصاد این کشور در اتاق بازرگانی اصفهان، این نشست را ادامه تعاملات گذشته فعالان عضو اتاق بازرگانی اصفهان با همتایان ارمنی دانست. 
کیهان عباسیان با بیان اینکه روابط تجاری اصفهان و ارمنستان بسیار مطلوب است افزود: به دلیل حضور هم‌وطنان ارمنی در اصفهان، رابطه نزدیکی بین اصفهان و ارمنستان وجود دارد.  وی در ادامه به تشریح پتانسیل‌های اصفهان پرداخت.
در ادامه نشست فعالان اقتصادی اصفهان در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، فولاد، کشاورزی، مصالح ساختمانی و... با همتایان ارمنی خود به صورت رو‌در‌رو مذاکره کردند.
 
آلبوم تصاویر نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اصفهان و ارمنستان