تاریخ : دوشنبه 14 آذر 1401
کد 5977

طی مراسمی در اتاق بازرگانی اصفهان

از مدیرکل سابق استاندارد استان تجلیل شد

در مراسمی که به همت انجمن صنایع غذایی استان برگزار گردید از مدیرکل سابق استاندارد اصفهان تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان دبیرکل پارلمان بخش خصوصی اصفهان در این مراسم ضمن تقدیر از اشاعه فرهنگ قدردانی از همراهی‌ و تعاملات دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی در کشور گفت: اتاق بازرگانی اصفهان و فعالان بخش خصوصی در کنار مطالبه‌گری از دستگاه‌های مختلف، قدردان تعاملات مدیران با صنایع نیز هستند.
بهنام ابراهیمی با تاکید بر اینکه فحوای تمامی قوانین کشور بهبود محیط کسب و کار و رفاه مردم است افزود:  مدیران باید روح قوانین و وظایف خود را درک کنند .
وی از همراهی مدیرکل سابق استاندارد استان تقدیر کرد و گفت: قدردانی از مدیران برتر در اتاق بازرگانی اصفهان می تواند به مدلی در کشور تبدیل شود.
همچنین علی سرشوقی رئیس انجمن صنفی و کارفرمایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع غذایی استان اصفهان، ضمن اشاره به تعامل بسیار خوب مدیرکل سابق اداره استاندارد استان با انجمن صنایع غذایی از زحمات موثر و دلسوزانه وی در این صنعت تقدیر و تشکر نمود.
مسعود بختیاری دبیر انجمن صنفی و کارفرمایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع غذایی استان نیز با بیان اینکه دیدگاه حاکم بر اداره کل استاندارد و معاونت غذا و داروی استان دیگاه تعاملی بوده است افزود: ریشه مشکلات اقتصادی کشور این است که برخی دولتمردان خود را حق مطلق و عقل کل می پندارند که این امر زمینه ساز مشکلات زیادی است. درصورتیکه با نگاه تعاملی می‌توان مشکلات صنایع کشور را به حداقل ممکن کاهش داد.
نایب رئیس سندیکای صنایع کنسرو ایران تعاملگرایی، مشورت با بخش خصوصی و بها دادن به تشکل‌ها را از ویژگی‌های بارز دوران فعالیت مدیرکل سابق استاندارد استان معرفی و ابراز امیدواری کرد این رویه در دوران مدیریت جدید نیز ادامه یابد.
بختیاری در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه فعالان حوزه صنعت غذا به وزن و حجم محصولات غذایی و نشانه گذاری محصول به ویژه نشان استاندارد به منظور جلوگیری از مشکلات تاکید کرد.  
محمودفرمانی مدیرکل سابق استاندارد استان اصفهان نیز در این مراسم ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم و اشاره به سابقه 24 ساله خود در حوزه استاندارد گفت: اصفهان استانی بزرگ با فرهنگ غنی بوده که فعالیت در آن موجب افتخار است.
وی افزود: معتقدم باید از ظرفیت انجمن‌های تخصصی استفاده کرد. در دوره فعالیت خود ضمن استقبال از همکاری با انجمن‌ها برای حمایت از صنایع و فعالیت در راستای قانون، اجازه ندادیم خدشه ای به سلامت مردم وارد شود.
فرمانی تصریح کرد: اقدامات مثبت یک سازمان در سایه همکاری گروهی محقق شده و هیچکس به تنهایی قادر به کسب افتخار نیست. وی در پایان سخنان خود از کسب رتبه اول استاندارد استان اصفهان در بین دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی خبر داد.
گفتنی است علی مالکی به عنوان سرپرست جدید اداره کل استاندارد استان اصفهان معرفی شده است.
 
آلبوم تصاویر از مدیرکل سابق استاندارد استان تجلیل شد