تاریخ : يکشنبه 22 آبان 1401
کد 5893

طرح مشکلات فعالان اقتصادی نایین با سرپرست فرمانداری این شهرستان

هیئت رئیسه دفترنمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک و اعضای انجمن کارآفرینان نایین با سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در این دیدار با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال آفرینی و تولید دانش بنیان گفت: امیدواریم با همت کارآفرینان و مسئولین شهرستان، بتوانیم به شعار سال جامه عمل بپوشانیم.
محمد کریمی افزود :وجود استعداد‌های درخشان درکنار معادن غنی و همچنین صنایع کم نظیر در این شهرستان می‌تواند زمینه ساز پیشرفت پایدار و مطلوب  نایین باشد.
امید کوهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نایین نیز در این جلسه عنوان کرد : با وجود پتانسیل‌های موجود در شهرستان نایین و با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری و با همدلی می توانیم در رفع موانع تولید گام برداریم.
همچنین علیرضا اقبال رئیس شورای راهبردی دفتر منطقه‌ای نایین خواستار تعامل هر چه بیشتر دفترمنطقه‌ای اتاق بازرگانی و فرمانداری شهرستان در راستای تسهیل امور فعالین اقتصادی شد.
بررسی مشکلات فعالین اقتصادی در زمینه شهرک صنعتی نایین و درخواست تفویض اختیارات  بیشتر به مسئولین ارگان‌های شهرستان به ویژه رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت از دیگر مسایل و موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
 
آلبوم تصاویر طرح مشکلات فعالان اقتصادی نایین با سرپرست فرمانداری این شهرستان