تاریخ : سه شنبه 17 آبان 1401
کد 5878

رضایت فعالان اقتصادی از عملکرد کانون مشاورین اتاق بازرگانی اصفهان

با توجه به کسب رتبه برتر کانون مشاورین اتاق بازرگانی اصفهان در نظرسنجی و پایش رضایت ذینفعان از عملکرد واحدهای اجرایی پارلمان بخش خصوصی اصفهان در شش ماهه نخست سالجاری، طی مراسمی از مشاوران این مرکز تقدیر و تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش اتاق‌های بازرگانی در شبکه‌سازی و توانمندسازی فعالان اقتصادی به ویژه در جنگ اقتصادی موجود گفت: هدف اصلی اتاق‌های بازرگانی رونق سرمایه‌گذاری، اشتغال و کمک به ایجاد شهری پویا و شاداب برای آحاد جامعه است.
مسعودگلشیرازی فعالیت در زمینه مسئولیت اجتماعی را محور اصلی فعالیت اتاق دوره نهم بیان کرد و افزود: ایجاد ساختاری برای خدمات مشاوره ای اتاق بازرگانی اصفهان و تنوع بخشی به مشاورین یکی از اقدامات پارلمان بخش خصوصی اصفهان در این دوره بود.
وی با اشاره به وجود بسترهای حاکمیتی کمک به رفع مشکلات فعالان اقتصادی در استان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان در سال جاری برای اولین بار برنامه عملیاتی را با 600برنامه و اقدام مشخص ارایه و مصوب کرد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان یکی از مهم‌ترین نقاط اتصال با اتاق بازرگانی اصفهان را ارایه خدمات مشاوره ای مثبت، هدایتگر و گره‌گشا دانسته و گفت: بر این اساس کانون مشاورین اتاق بازرگانی اصفهان به ارایه خدمات مشاوره ای به فعالان اقتصادی می پردازد.
گلشیرازی با بیان اینکه یکی از بالاترین میزان رضایت فعالان اقتصادی اصفهان از واحدهای اجرایی اتاق بازرگانی مربوط به کانون مشاورین است تصریح کرد: رضایت قریب به اتفاق از عملکرد مشاوران اتاق بازرگانی اصفهان نشان دهنده انتقال تجارب خالصانه برای ایجاد یک جریان مولد اقتصادی است.
 همچنین محمدرضا رجالی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات مشاوران در راستای بهبود مقررات موجود به منظور ارایه به قوای سه گانه و کمک به تسهیل کسب و کار فعالان اقتصادی ازطریق تهیه پیشنهاداتی مدون و پیگیری آنها در بسترهای حاکمیتی موجود را بسیار حایز اهمیت دانست.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه از ایجاد نمایشگاه دایمی فعالیت‌های اتاق بازرگانی اصفهان به منظور آگاهی فعالان اقتصادی از این اقدامات در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مشاوران می‌توانند در تهیه محتوای این نمایشگاه دایمی نیز کمک کنند.  
در ادامه غلامرضا اخوان فرید رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب و کار و توسعه اقتصاد دانش بنیان، عملگرا بودن اتاق نهم و تلاش برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی را در ارتقاء شاخص محیط کسب و کار استان مهم دانست و تصریح کرد: ایجاد میز بانک مرکزی و فعالیت درحوزه مسئولیت اجتماعی از جمله این اقدامات برای امیدآفرینی به فعالان اقتصادی و کمک به تسهیل امور اقتصادی می‌باشد.
رضا برادران اصفهانی از اعضاء هیئت نمایندگان و رئیس کمیسیون حقوقی و پارلمانی اتاق بازرگانی اصفهان نیز با بیان اینکه کانون مشاورین از خطوط مقدم ارتباط اتاق بازرگانی با اعضا می‌باشد افزود: رضایت حداکثری فعالان اقتصادی از عملکرد این کانون، موجب افتخار و مباهات پارلمان بخش خصوصی اصفهان است.
علی مهذب مدیر واحد توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان نیز حضور خبرگان، پیشکسوتان و مجربین مرتبط با فعالیت‌های اقتصادی در کانون مشاورین را یکی از ظرفیت‌های ارزشمند پارلمان بخش خصوصی اصفهان دانست.
وی کانون مشاورین را یکی از راهگشاترین مراکز اتاق بازرگانی اصفهان برای صاحبان کسب و کار طی ارزیابی‌های انجام شده بیان و تصریح کرد: ما به دنبال غنی‌ترکردن این ظرفیت برای ارایه خدمات بهتر به اعضاء هستیم.
در ادامه ضمن ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات مشاوران از مشاورین عضو کانون تقدیر شد.

 
آلبوم تصاویر رضایت فعالان اقتصادی از عملکرد کانون مشاورین اتاق بازرگانی اصفهان