تاریخ : شنبه 14 آبان 1401
کد 5867

چالش‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها مرتفع شود

اولین جلسه هم‌اندیشی بررسی ایده‌ها وفرصت‌های سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان در دفتر نمایندگی خوانسار، چادگان، فریدن، فریدونشهر و بوئین میاندشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه که با حضور فرماندار شهرستان، رئیس شورای راهبردی دفتر نمایندگی خوانسار، چادگان، فریدن، فریدونشهر و بویین میاندشت، مدیر دفاتر منطقه‌ای اتاق بازرگانی اصفهان و روسای سازمان‌های مرتبط شهرستان برگزار شد، پیرامون ایده‌های بالقوه سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذار و تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری بحث و تبادل نظر شد.
فضل‌الله جواهری رئیس شورای راهبردی دفتر نمایندگی خوانسار، چادگان، فریدن، فریدونشهر و بویین میاندشت با بیان اینکه شهرستان خوانسار به لحاظ زیست‌محیطی و صنعتی از پتانسیل بالائی در جذب سرمایه‌گذار برخوردار است افزود: اتاق بازرگانی اصفهان وظیفه خطیری در مدیریت سرمایه‌گذاری و تسهیل فرآیند جذب سرمایه‌گذار به عهده دارد.
 وی همچنین به چالش‌های فراوان پیش روی سرمایه‌گذاران اشاره کرد و خواستار پیگیری تسهیل سرمایه گذاری از طریق طرح موضوع در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان شد.
در ادامه علی‌محمدآقاجان مدیر خدمات به اعضاء، تشکل‌ها و دفاتر منطقه‌ای اتاق بازرگانی اصفهان ضمن تشریح اقدامات اتاق بازرگانی اصفهان در زمینه سرمایه‌گذاری و نتایج چشمگیر جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده خروجی محوررا از دستاوردهای مهم اتاق نسل سوم برشمرد.
وی در ادامه با بیان این مطلب که اولویت اتاق بازرگانی اصفهان در سال 1401 مبحث سرمایه‌گذاری و ارتقاء و شکوه اقتصادی کل جامعه تحت پوشش است، افزود: کلیه اقدامات این پروسه ازجمله دریافت مجوزات مربوطه، بررسی و ارائه ایده‌های سرمایه‌گذاری به همراه طرح امکان سنجی مربوطه با کمک کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق راه را برای نیل به اهداف اتاق نسل سوم هموار خواهد کرد.
فرماندار شهرستان خوانسار نیز بر همراهی همه ادارات شهرستان به منظور تسهیل سرمایه گذاری تاکید کرد.
ایجاد کمیته مشاغل خانگی و کمیته بانوان کارآفرین از دیگر نتایج این نشست بود.
در ادامه جلسه نیز مقامات شهرستانی به بیان نظرات خود در زمینه سرمایه‌گذاری و تسهیل فرایند جذب سرمایه‌گذار در منطقه پرداختند.

 
آلبوم تصاویر دفتر منطقه ای خوانسار