تاریخ : دوشنبه 4 مهر 1401
کد 5701

برگزاری عصرانه کارآفرینی به منظور شبکه‌سازی و هم‌افزایی میان بانوان

عصرانه کارآفرینی بانوان با حضور عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان، بانوان عضو اتاق بازرگانی و بانوان کارآفرین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان فرشته امینی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ورئیس شورای راهبردی مرکز کارآفرینی بانوان در این جلسه بر ضرورت شبکه سازی و هم افزایی میان بانوان کارآفرین تاکید کرد.
در ادامه فاطمه هادلوند عضو شورای راهبردی مرکز کارآفرینی بانوان اتاق بازرگانی به معرفی سامانه مودیان و هوشمندسازی نظام مالیاتی پرداخت.
وی در مورد پیامدهای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان گفت: ایجاد شفافیت اقتصادی، تعیین مالیات منصفانه، جلوگیری از فرار مالیاتی و نهادینه شدن عدالت مالیاتی از پیامدهای اجرای این قانون است.
دبیرکل انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران همچنین به معرفی چگونگی ثبت نام و اجرای قانون در سامانه مودیان پرداخت و خاطرنشان کرد :مودیانی که از ثبت نام در سامانه خودداری نمایند امکان برخورداری از امتیاز ماده 4 قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را از دست خواهند داد.
در ادامه بانوان حاضر در جلسه به پرسش و پاسخ پیرامون مشکلات مالیاتی پرداختند. در ابتدای جلسه نیز به منظور آشنایی بیشتر و شبکه سازی ،بازی وارسازی(گیمیفیکیشن ) برگزار شد.

 
آلبوم تصاویر عصرانه کارآفرینی بانوان- شهریور 1401