تاریخ : دوشنبه 24 مرداد 1401
کد 5533

برگزاری اولین نشست کمیته قضایی و حل اختلاف

اولین نشست کمیته قضایی و حل اختلاف ذیل ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان اولین نشست کمیته قضایی و حل اختلاف با حضور معاون امور اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان، معاون قضایی محاکم شهرستان اصفهان، مدیرکل دفترهماهنگی و امورسرمایه‌گذاری و اشتغال و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مسئول حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی، سرپرست مدیریت امور اراضی، مدیربازرسی و پاسخگویی به شکایات و رئیس اداره حقوقی جهادکشاورزی و مدیر امور حقوقی و نظارتی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
محمدمحسنی معاون امور اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با بیان اینکه طبق مصوبات ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، مشکلات فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع استان در کمیته‌های تخصصی ذیل ستاد بررسی می‌شود افزود: خروجی این کمیته‌ها در قالب مصوبه به ستاد مذکور منعکس می‌گردد.
وی تصریح کرد:در حقیقت کمیته قضایی و حل اختلاف دارای جنبه تشریک مساعی است.  
در ادامه این نشست پنج فعال اقتصادی مسایل و مشکلات خود در حوزه‌های مختلف را مطرح کرده که با حضور مسئولین مرتبط در هر حوزه، مسایل آنها پیگیری و راهکارهای رفع آن ارایه شد.   

 
آلبوم تصاویر اولین نشست کمیته قضایی و حل اختلاف