تاریخ : شنبه 26 مهر 1393
کد 54

نخستین باشگاه سرمایه گذاری کمیته توسعه فناوری و سرمایه گذاری (ITPO) در اتاق اصفهان راه اندازی شد

نخستین باشگاه سرمایه گذاری کمیته توسعه فناوری و سرمایه گذاری
نخستین باشگاه سرمایه گذاری کمیته توسعه فناوری و سرمایه گذاری (ITPO) در اتاق بازرگانی اصفهان با معرفی پنج طرح قابل سرمایه گذاری  راه اندازی شد.
«علی صفرنورالله»مسوول کمیته توسعه فناوری و سرمایه گذاری کمیسیون صنعت و معدن اتاق اصفهان این نشست را نخستین اقدام عملی کمیته توسعه فناوری و سرمایه گذاری اتاق اصفهان در جهت پیوند صاحبان ایده با صاحبان سرمایه عنوان کرد و گفت:طرح های ارایه شده در این نشست طی چند ماهه گذشته مورد بررسی کمیته قرار گرفته است.
وی با اشاره به تجربه سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایجاد کمیته ای با عنوان (ITPO)دپارتمان فناوری و سرمایه گذاری و اطلاعات  گفت:یونیدو با ایجاد این دپارتمان امکان برقراری ارتباط  بین کارآفرینان و صاحبان سرمایه را ایجاد کرده و اتاق اصفهان طی تفاهم نامه ای منعقد شده با یونیدو خواستار ایجاد این دپارتمان در استان  اصفهان  است.
وی با اشاره به تجربه مپفا (مرکز پیمانکاری فرعی اصفهان) و استفاده از شبکه ارتباطی یونیدو گفت:اتاق اصفهان در راستای تقویت شبکه ارتباطی بین بنگاههای کوچک و متوسط مپفا را راه اندازی کرد و برای ایجاد ارتباط بین کارآفرینان و صاحبان ایده و طرح با سرمایه گذاران باشگاه سرمایه گذاری راه اندازی کرد .
وی راه اندازی مرکز پیمانکاری فرعی اصفهان ((SPX در اتاق بازرگانی را اقدامی برای تقویت(SME) واحدهای کوچک و متوسط اقتصادی عنوان کرد.
صفرنورالله تصریح کرد:در این نشست پنج طرح از سوی طراحان جهت معرفی به سرمایه گذاران ارایه  و میز های تخصصی در پایان این نشست با هدف پرسش و پاسخ تشکیل می شود .
مسوول کمیته توسعه فناوری و سرمایه گذاری اتاق اصفهان تاکید کرد:اتاق به دنبال درآمد زایی از  اجرای این طرح ها نیست بلکه خواستار موفق اجرا شدن ان است تا سرمایه گذاران بتوانند  با ایده های جدید سرمایه گذاری آشنا شوند.
وی یادآور شد:برای توسعه سرمایه گذاری در استان اصفهان نیاز است طرح ها و ایده های قابل اجرا به اطلاع سرمایه گذاران  برسد.
«علیرضا روحانی»دبیر کمیته توسعه فناوری و سرمایه گذاری کمیسیون صنعت و معدن اتاق اصفهان در این جلسه گفت:این نشست هر دو ماه یکبار با معرفی طرح های قبال سرمایه گذاری که قبلا در کمیته به صورت تخصصی بر روی آن بررسی شده ،برگزار می شود.
در این نشست «شکارگاه مصنوعی»،«احداث کارخانه تولید DOTP(دی اکتیل فتالات)»،«تولید حلال های ویژه نفتی و سوخت هیدورکربن »،«راه اندازی واحد تولیدی روغن های صنعتی خاص» و « فروشگاههای زنجیره ای روغن های خاص» از سوی صاحبان طرح ارایه شد و سرمایه گذاران حاضر در نشست به پرسش و پاسخ  پرداختند. تمام ح ق 110