تاریخ : دوشنبه 7 دي 1394
کد 528

سهل آبادی در جمع روسای دادگستری و مدیران قضایی: قضات از تمام ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استفاده کنند

رییس اتاق اصفهان از قضات و مدیران قضایی استان خواست که با تدابیر لازم و بهره گیری از ظرفیت های قانونی موجود ، زمینه احیای واحدهای تولیدی را فراهم سازند.

رییس اتاق اصفهان از قضات و مدیران قضایی استان خواست که با تدابیر لازم و بهره گیری از ظرفیت های قانونی موجود ، زمینه احیای واحدهای تولیدی را فراهم سازند.

 به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»در سومین شورای مدیران دادگستری استان اصفهان  با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی استان و تعطیلی  و فعالیت با 20 درصد ظرفیت گفت:برای مقابله با تعطیلی واحدهای تولیدی استان باید از تمام امکانات موجود استفاده کرد زیرا پیامدهای تعطیلی یک واحد تولیدی برای هزینه بر برای جامعه است .

وی افزود:بیکاری یکی ازدلایل بروز ناهنجاری در جامعه است و هر چقدر نرخ بیکاری  بالا باشد میزان جرم و جنایت نیز افزایش می یابد.

وی ضمن تقدیر از همکاری دادگستری استان اصفهان با اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی  در حل مسایل و مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی گفت:کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اصفهان به محوریت دادگستری به طور منظم برگزار می شود و در آن پرونده های واحدهای تولیدی دچار مشکل مورد بررسی قرار می گیرد.

سهل آبادی خواستار حفظ و صیانت جایگاه تولید کنندگان در رسیدگی های قضایی شد و گفت:صدور احکام  برای این واحدها نبایستی جایگاه فعالان اقتصادی را در اذهان عممی مخدوش سازد.وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی اصفهان دارای مرکز داوری  برای حل دعاوی بین فعالان اقتصادی است ،افزود:فعالیت  مرکز  سازش و میانجیگری و شورای حل اختلاف اقتصادی در اتاق اصفهان ،می تواند مراجعات به دادگستری را کاهش دهد .  

سهل آبادی خواستار پذیرش کارت کارفرمایی در محاکم قضایی به عنوان قرار تامین شد و گفت:این کارت از وی کانون کارفرمایان استان اصفهان پس از بررسی صلاحیت و  بررسی وضعیت بنگاههای اقتصادی صادر می شود.

.

آلبوم تصاویر دادگستری-10-94