تاریخ : دوشنبه 9 خرداد 1401
کد 5258

در نشست اتاق بازرگانی اصفهان و اتحادیه طلا و جواهر شهرستان گلپایگان مطرح شد

از پتانسیل فعالان شاخص صنف طلای اصفهان در گلپایگان استفاده شود

در نشست مسئولان اتاق بازرگانی اصفهان و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی استان اصفهان با اتحادیه طلا و جواهر شهرستان گلپایگان مقرر شد از تجربه و پتانسیل فعالان شاخص حوزه طلای اصفهان برای راه‌اندازی کارگاه‌های ساخت و تولید مصنوعات طلا و جواهر در این شهرستان استفاده شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، علی‌محمد آقاجان مدیر واحد خدمات به اعضا، تشکل‌ها و امور دفاتر منطقه‌ای اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده هدفمند و خروجی‌محور به‌جای ارائه خدمات یکسان و انبوه به اعضا را یکی از اهداف این اتاق در دوره نهم دانست و اظهار داشت: هدف این بود که تأثیر این خدمات در کسب‌وکار فعالان اقتصادی بیشتر نمایان شود.
وی با اشاره به تفاهم‌نامه اتاق بازرگانی اصفهان با بانک‌های گوناگون از جمله بانک ملی، از انجمن‌های ذیل اتاق درخواست کرد برای پیشبرد اهداف اعضای خود اقدام به امضای تفاهم‌نامه‌های مشابه با بانک‌ها کنند.
آقاجان تأکید کرد فعالان اقتصادی گلپایگان از فرصت برگزاری رویدادها و جشنواره‌های گردشگری در این شهرستان حداکثر استفاده را ببرند.
محسن طلایی مینائی رئیس هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به نقش پررنگ فعالان طلا و جواهر گلپایگان در استان و کشور گفت: هم‌اکنون امکانات خوبی از سوی اتاق بازرگانی، اداره‌کل صمت استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای فعالیت انجمن‌ها فراهم شده که برای فعالان این بخش در گلپایگان بسیار مغتنم است.
وی پرداخت وام و یارانه برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از جمله این خدمات دانست و افزود: انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر استان آمادگی ارائه هرگونه خدمت و تسهیلات به فعالان این حوزه در شهرستان گلپایگان را دارد. همچنین اتاق بازرگانی از برگزاری دوره‌‌های آموزشی برای اعضای اتاق، انجمن‌ها و خوشه طلا به‌صورت صد درصدی حمایت می‌کند.
طلایی مینائی با اشاره به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان از نشست میز کشوری طلا همزمان با نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر استان اصفهان در 18 خردادماه از فعالان این صنعت در گلپایگان برای حضور در این نشست دعوت کرد.
همچنین در این جلسه مقرر شد در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی فعالان حوزه طلای شهرستان گلپایگان،کارگاه‌های ساخت و تولید مصنوعات طلا و جواهر در این شهرستان با کمک و مشورت فعالان شاخص طلای اصفهان راه اندازی شود.
لازم به ذکر است در حاشیه این نشست اعضای انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی استان اصفهان از معدن طلای موته بازدید کردند. و شرکت اعضای این انجمن در پروژه‌های تحقیقاتی معدن طلای موته همچنین دعوت از مسئولین این معدن در جلسات تخصصی انجمن از مصوبات این بازدید بود.

 
آلبوم تصاویر نشست اتاق بازرگانی اصفهان و اتحادیه طلا و جواهر شهرستان گلپایگان