تاریخ : شنبه 7 خرداد 1401
کد 5247

در مجمع عمومی سالیانه انجمن در اتاق بازرگانی اصفهان انجام گرفت؛

اعضای هیئت‌مدیره و بازرس انجمن صنایع قیر و بسته‌بندی فرآورده‌های نفتی استان اصفهان انتخاب شدند

اعضای جدید هیئت‌مدیره و بازرس انجمن صنایع قیر و بسته‌بندی فرآورده‌های نفتی استان اصفهان با برگزاری مجمع عمومی این انجمن در اتاق بازرگانی اصفهان انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مجمع عمومی سالیانه انجمن صنایع قیر و بسته‌بندی فرآورده‌های نفتی استان اصفهان برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و بازرس این انجمن با حضور اعضا در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
سعید معماریان، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنایع قیر و بسته‌بندی فرآورده‌های نفتی استان اصفهان در این جلسه ضمن ارائه گزارش عمکرد هیئت‌مدیره اظهار داشت: از سال 1398 تا 1400 اقدام به برگزاری 32 جلسه برای بررسی مشکلات فعالان این صنعت کردیم که مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، بررسی پرونده‌های تراکنش‌های بانکی شخصی شرکا و سهام‌داران شرکت‌ها، رفع تعهد ارزی، کمبود ورق و نوسانات شدید قیمت آن و افزایش رقابت در بورس و بازار آزاد و افزایش مضاعف هزینه حمل‌ونقل جاده‌ای در استان بوده است. تلاش کردیم این موانع را با برگزاری نشست‌هایی با مسئولان بخش دولتی و خصوصی و نامه‌نگاری در سطح ملی و استانی رفع کنیم.
در ادامه گزارش عملکرد هیئت‌مدیره، گزارش مالی و ترازنامه و گزارش بازرس این انجمن با اکثریت آرا تصویب شد.
در ابتدای این مجمع نیز عنوان شد اتاق بازرگانی اصفهان به‌زودی با افتتاح ساختمان امور تشکل‌های اتاق و اختصاص آن به استقرار انجمن‌ها و تشکل‌های ذیل اتاق بازرگانی اصفهان و پرداخت کلیه هزینه‌های آن، گام دیگری در راستای تقویت و حمایت از تشکل‌ها و انجمن‌ها برمی‌دارد.
در پایان مجمع عمومی سالیانه و طی فرآیند رأی‌گیری، پنج نفر به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره، دو نفر به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر نیز به‌عنوان بازرس علی‌البدل انجمن صنایع قیر و بسته‌بندی فرآورده‌های نفتی استان اصفهان انتخاب شدند. همچنین مبلغ حق ورودی و حق عضویت سالیانه و روزنامه کثیرالانتشار برای انتشار آگهی‌های این انجمن با رأی اعضا تعیین شد.

 
آلبوم تصاویر اعضای هیئت‌مدیره و بازرس انجمن صنایع قیر و بسته‌بندی فرآورده‌های نفتی استان اصفهان انتخاب شدند