تاریخ : يکشنبه 1 خرداد 1401
کد 5222

در راستای حمایت از فعالان اقتصادی صورت گرفت:

پایش و پیگیری وضعیت اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال 1400

دبیرخانه مرکز فوریت‌های کسب و کار و سرمایه‌گذاری استان اصفهان در راستای کاهش حجم پرونده‌های ورودی انباشته شده در سامانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به صورت ویژه اقدام به پایش و به روز‌رسانی پرونده‌های ثبت شده در سامانه این کارگروه با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نمود.
لازم به ذکر است به دلیل کثرت واحدهای صنعتی استان اصفهان و همچنین وجود قوانین مخل تولید، هر هفته درخواست‌های زیادی در سامانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ثبت می‌شود و اقدام مذکور در راستای نشست مشترک استانداری ، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان انجام شد.
اتاق بازرگانی اصفهان در سال گذشته براساس مصوبه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی، اقدام به تاسیس مرکز فوریت‌های کسب و کار و سرمایه‌گذاری استان اصفهان نمود که یکی از ماموریت‌های اصلی این مرکز، پایش و بررسی وضعیت اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.
در همین راستا تیم کاری ده نفره‌ای در دبیرخانه مرکز فوریت‌های کسب کار و سرمایه گذاری استان از هفته گذشته اقدام به بررسی و به‌روزرسانی آخرین وضعیت پرونده‌های ثبت شده در سامانه نموده است و گزارشی از مصوبات اجرا نشده توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در راستای صدور دستورات و اقدامات مقتضی، ارجاع شده است.

 
آلبوم تصاویر پایش و پیگیری وضعیت اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال 1400