تاریخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401
کد 5206

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در نشست با اعضای انجمن شرکت‌های صنعت پخش استان:

انجمن‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان 52 خدمت اتاق را برای اعضای خود تبیین کنند

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در نشستی با اعضای انجمن شرکت‌های صنعت پخش استان اصفهان با اشاره به ارائه 52 خدمت به اعضای اتاق بازرگانی گفت: برخی اعضا هنوز به طور جدی از این خدمات استفاده نمی‌کنند و انجمن‌های زیرمجموعه باید این خدمات را برای اعضای خود تبیین کنند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان هدف از برگزاری نشست‌ با انجمن‌های زیرمجموعه را به‌روزرسانی موضوعات مبتلابه انجمن‌ها برای فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت موثر آنها دانست و اظهار داشت: نقش تشکل‌های زیرمجموعه اتاق بازرگانی دسته‌بندی موضوعات، دفاع و تبیین به‌موقع و تسهیل امور اعضای خود است. به همین منظور دو روز درهفته در جلساتی میزبان اعضای انجمن‌ها خواهیم بود تا از عملکرد درست بدنه اجرایی اتاق بازرگانی در قبال اعضا مطمئن شویم.
وی با اشاره به افزایش خدمات اتاق بازرگانی اصفهان در دوره فعلی به 52 خدمت برای حمایت از اعضا گفت: بخشی از این خدمات نیز در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به اقشار گوناگون ارائه می‌شود.
گلشیرازی با اشاره به دو برابر شدن آموزش‌های ارائه‌شده توسط اتاق بازرگانی اصفهان در دوره فعلی خاطرنشان کرد: اجرای طرح سرای نوآوری که به‌عنوان طرح برتر کشور انتخاب شد، ارائه مشاوره‌های تخصصی حقوقی به اعضا و ارائه خدمت در مرکز بانوان از جمله خدمات اتاق بازرگانی اصفهان است .
جمشید سلطانی تهرانی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنعت پخش استان اصفهان نیز در این نشست با تقدیر از اتاق بازرگانی اصفهان برای تقویت حوزه بازرگانی در این دوره گفت: انجمن شرکت‌های صنعت پخش استان گام نخست مبنی بر معرفی و اثبات وجود خود را برداشته و گام دوم مطالبه‌گری از مسئولان کشور است.
وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی اصفهان مانند یک دانشگاه بزرگ است، افزود: امیدوارم بتوانیم از خدمات اتاق بازرگانی استفاده حداکثری را ببریم.
سلطانی با اشاره به فعالیت بیش از 200 شرکت توزیع مواد غذایی، دارویی و بهداشتی در استان اصفهان با بیش از هزار وسیله‌نقلیه سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و بیش از 8 هزار نفر اشتغال مستقیم گفت: فعالیت این شرکت‌ها موجب خدمت‌رسانی تا دورترین نقاط استان شده اما این شرکت‌ها در سال‌های اخیر به دلیل تورم با کاهش سرمایه مواجه شده‌اند.
حسین همتی‌نژاد، نایب‌‌رئیس هیئت‌مدیره انجمن شرکت‌های صنعت پخش استان اصفهان نیز با بیان اینکه این صنعت نیاز به متولی و مأمنی برای پیگیری امور خود داشت، اظهار داشت: در 13 سال گذشته شعبه استانی انجمن صنعت پخش را به تأسی از انجمن ملی در اصفهان ایجاد کردیم. راه دشواری را طی کردیم و دستاوردهای خوبی داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه هرچه چالش‌های بازار پیچیده‌تر شده نقش این تشکل ملموس‌تر شده است، افزود: هم‌اکنون 220 فعال صنعت پخش در انجمن شرکت‌های صنعت پخش استان اصفهان گردهم آمده‌اند و نقش بسزایی در تحقق درآمد ناخالص ملی داریم. همتی نژاد افزود: اتاق بازرگانی اصفهان نقش بسزایی در شکل‌‌دهی به تشکل‌ها داشته و به تسهیل امور آنها بسیار کمک کرده است.

 
آلبوم تصاویر نشست با اعضای انجمن شرکت‌های صنعت پخش استان