تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
کد 5204

در مجمع عمومی انجمن در اتاق بازرگانی اصفهان انجام گرفت؛

اعضای هیئت‌مدیره و بازرس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان انتخاب شدند

اعضای جدید هیئت‌مدیره و بازرس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان با برگزاری مجمع عمومی این انجمن در اتاق بازرگانی اصفهان انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، علاءنور توکلی عضو هیئت‌مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران و نماینده این اتحادیه در مجمع با اشاره به کاهش فعالیت انجمن‌های فرش سراسر کشور از جمله استان اصفهان که ناشی از کاهش صادرات در سال‌های اخیر بود، اظهار داشت: این در حالی است که انجمن فرش استان اصفهان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های کلان این حوزه تأثیرگذار باشد.
وی با اشاره به جوانگرایی در انجمن‌های فرش دستباف سراسر کشور افزود: امیدوارم با این اقدام شاهد رونق‌ دوباره فعالیت انجمن‌ها و پیشبرد اهداف تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف باشیم.
توکلی با اشاره به انتخاب اعضای جوان در هیئت‌مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران و افزایش راندمان این اتحادیه، ابراز امیدواری کرد انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان نیز بتواند با جوانگرایی به‌عنوان یک انجمن قدرتمند به کار خود ادامه دهد.
علی‌محمد آقاجان مدیر واحد خدمات به اعضا، امور تشکل‌ها و دفاتر منطقه‌ای اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت: اگر مطمئن باشیم عملکرد یک انجمن در بهبود وضعیت کسب‌وکار حوزه فعالیت خود موثر بوده، اتاق بازرگانی اصفهان هیچ محدودیتی در تخصیص بودجه و حمایت از انجمن‌ها و تشکل‌های ذیل اتاق ندارد.
وی از فعالان فرش استان درخواست کرد برنامه خود برای بازگشت فرش اصفهان به جایگاه اصلی خود را ارائه دهند تا از حمایت‌های اتاق بازرگانی بهره‌مند شوند.
همچنین سیدمرتضی میری عضو هیئت‌مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران بیان کرد: امیدوارم اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان در تعریف خدمات بیشتر برای جذب اعضای جدید تلاش کنند و ما نیز در اتحادیه ملی به تسهیل و پربارتر شدن این خدمات کمک می‌کنیم، چون هرچه انجمن استان اصفهان بتواند فعالان بیشتری را پوشش دهد قدرت اتحادیه ملی و جایگاه فرش دستباف نیز بالاتر خواهد رفت.
همچنین در این جلسه با اشاره به لزوم تغییر اساسنامه انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان مطابق با اساسنامه تشکل‌های ذیل اتاق بازرگانی اصفهان و تغییر نام از اتحادیه به انجمن، اعلام شد موافقت اصولی از سوی اتاق ایران برای این اقدام صادر شده است.
در ادامه این جلسه و طی مجمع عمومی فوق‌العاده، تغییر نام این انجمن از «شعبه اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف ایران در استان اصفهان» به «انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان» و تغییر برخی بندهای اساسنامه آن مورد تصویب اعضا قرار گرفت. در ادامه گزارش عملکرد هیئت‌مدیره، گزارش مالی و ترازنامه و گزارش بازرس این انجمن قرائت و با اکثریت آرا تصویب شد.
در پایان مجمع عمومی سالیانه و طی فرآیند رأی‌گیری نیز، پنج نفر به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره، دو نفر به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر نیز به‌عنوان بازرس علی‌البدل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان انتخاب شدند. همچنین مبلغ حق ورودی و حق عضویت سالیانه این انجمن و روزنامه کثیرالانتشار برای انتشار آگهی‌های این انجمن با رأی اعضا تعیین شد.

 
آلبوم تصاویر اعضای هیئت‌مدیره و بازرس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان انتخاب شدند