تاریخ : يکشنبه 29 آذر 1394
کد 513

به همت معاونت امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان؛ نخستین رویداد کارآفرینی بانوان با معرفی طرح های برتر پایان یافت

نخستین رویدادکارآفرینی بانوان (start up weekend women) با معرفی 10 گروه کارآفرینی پس از سه روز کارگاه آموزشی و کارگروهی در اتاق اصفهان به کار خود پایان داد .

نخستین رویدادکارآفرینی بانوان (start up weekend women ) با معرفی 10 گروه کارآفرینی پس از سه روز کارگاه آموزشی و کارگروهی در اتاق اصفهان  به کار خود پایان داد .

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان،«زهرا اخوان نسب»معاون امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در آیین اختتامیه این رویداد گفت:این رویداد با شرکت 90 شرکت کننده زمینه تمرین کارگروهی و افزایش اعتماد به نفس و خودباوری بین بانوان کارافرین را فراهم ساخت.

وی از آمادگی معاونت بانوان اتاق اصفهان در ارایه خدمات مشاوره ای  به دختران و بانوان جهت تقویت روحیه کارآفرینی خبر داد و   گفت:اتاق بازرگانی مامنی و مرکزی  برای توانمندسازی بانوان است و  آنان می توانند از این فرصت استفاده کنند.

اخوان نسب برگزاری رویداد کارآفرینی ویژه بانون را گامی موثر برای  افزایش خودباوری بانوان در عرصه اقتصادی دانست و گفت:معاونت بانوان اتاق تلاش می کند با برگزاری چنین دوره هایی زمینه توانمندسازی بانوان اصفهانی را فراهم سازد . «محمدگوهریان»دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان  در این مراسم گفت:بانوان برای ورود به حوزه کارآفرینی نیاز به جِرم بحرانی دارند تا سطح  اطلاعات و مهارت خود در این قبیل دوره ها  افزایش دهند .

وی تصریح کرد:جِرم بحرانی  در فناوری هسته‌ای کوچکترین مقدار مواد شکاف پذیر مورد نیاز برای یک واکنش زنجیره‌ای هسته‌ای پایدار است.

دبیرکل اتاق اصفهان تاکید کرد:دوره های کارآفرینی آخر هفته که به نام استارت آپ ویکند نام دارد با کمک تسهیل گران (منتور) ایده های کارآفرینی مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس مدل بوم کسب و کار طراحی می شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود، انتقادات وارده به برگزاری استارت آپ را دلسوزانه دانست و گفت:هر فرد در جایگاه خود به موضوع استارت آپ  نگاه می کند و قابل بررسی است.

گوهریان «هم نت» را نمونه ایرانیزه شدن استارت آپ ویکند دانست و گفت:نخستین رویداد کارآفرینی هم نت  کشور  در اصفهان در مرداد ماه برگزار  و تا کنون 6 دوره در سطح کشور برگزار شد.

  وی اضافه کرد:برگزیدگان اول تا سوم این رویداد به عضویت  رایگان اتاق بازرگانی  اصفهان به شرط دنبال کردن ایده کارآفرینی خود  در می آیند.در پایان این رویداد  پس از داوری  10 ایده کارآفرینی گروههای شرکت کننده  توسط هیات داوران ،ایده سفر سبز  رتبه نخست ،گل گز نگار رتبه دوم و همسفر و مامان کوچولو به طور مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.  نخستین رویداد کارافرینی بانوان به همت معاونت امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با حضور 90 شرکت کننده طی سه روز برگزار شد.


آلبوم تصاویر بانوان-9-94