تاریخ : جمعه 27 آذر 1394
کد 509

نخستین رویداد کارآفرینی زنان (start up weekend women) در اتاق اصفهان افتتاح شد

نخستین رویداد کارآفرینی زنان (start up weekend women) با حضور 100 بانوی شرکت کننده در قالب 10 گروه در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.

نخستین رویداد کارآفرینی زنان (start up weekend women )  با حضور  100  بانوی شرکت کننده در قالب 10 گروه   در سالن همایش های بین المللی   اتاق اصفهان برگزار  شد.

«زهرا اخوان نسب» معاون امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان   هدف از برگزاری این رویداد را معرفی مشاغل جدید به بانوان در بخش های مختلف کسب و کاربرشمرد و گفت:ایجاد فضایی برای کار گروهی و آموزش مبانی کسب و کار از دیگر هدف های برگزاری این دوره سه روزه است .

 عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان افزود: طی  سه روز  برگزاری کارگاه آموزشی و نشست های درون گروهی  ،مراحل اجرایی شدن این ایده ها بررسی و سپس با حضور اساتید و کارشناسان راه های اجرایی شدن آن به ثروت آموزش داده می شود .

 رییس کمیسیون امور اجتماعی اتاق اصفهان ،اعتماد به نفس و پیشتکاری را دو شرط موفقیت بانوان در فعالیت های اقتصادی دانست و گفت:اشتباه کردن یک تجربه است که برای پیروزیهای بعدی لازم است و نباید بانوان از   آن کردن هراس داشته باشند.

وی جسارت در پرسش گری و تلاش مداوم را  عامل موفقیت  زنان  در عرصه اقتصادی دانست و گفت:رمز موفقیت پرسش گری و استقامت همراه با اعتماد به نفس است و زنان امروز باید با این ویژگی به جنگ مشکلات و مسایل   بروند.اخوان نسب تاکید کرد:زنان کارآفرین موفق امروز می توانند نسل پویا و فعال در آینده تربیت کنند زیرا زنان در فرهنگ سازی نسل بعد نقش حیات دارند.وی معرفی زنان  موفق  به عنوان  الگو به جوانان امروز را یکی از رویکرد های معاونت بانوان اتاق اصفهان برشمرد .

«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق بازرگانی اصفهان در  این رویداد گفت:در دوره جدید هیات نمایندگان  اتاق زمینه برای حضور فعال بانوان و جوانان در پارلمان بخش خصوصی فراهم شد به طوریکه  دو معاونت  جوانان و بانوان با مدیریت دو عضو هیات نمایندگان در ساختار اجرایی اتاق راه اندازی شد .

وی اختصاص 30 درصد کرسی کمیسیون های تخصصی اتاق به بانوان و جوانان را اقدام عملی اتاق بازرگانی در راستای توانمندسازی آنان برشمرد و گفت:کمیسیون های اتاق در این دوره با حضور جوانان و بانوان پرشورتر  و فعال تر فعالیت می کنند. سهل آبادی با اشاره به افزایش 50 درصدی تحصیلات دانشگاهی  بانوان گفت:بانوان ایرانی همواره نقش موثری در نهاد خانواده و اجتماع ایفا می کنند.

وی خواستار اعزام جوانان و بانوان فعال اقتصادی به خارج از کشور جهت حضور در رویدادهای اقتصادی بویژه نمایشگاهها و هیات های تجاری شد و گفت:آشنایی با شرایط اقتصادی روز جهان به توانمند شدن فعالان اقتصادی بویزه جوانان و بانوان کمک می کند. 

گفتنی است نخستین رویداد کارآفرینی بانوان به همت معاونت بانوان اتاق بازرگانی اصفهان طی سه روزه از 25 الی 27 آذرماه در  اصفهان برگزار می شود.


آلبوم تصاویر استارت آپ-9-94