تاریخ : يکشنبه 28 فروردين 1401
کد 5085

برگزاری نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان

نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان در سال جدید به میزبانی شرکت فولاد مبارکه و در راستای ارتقای تعامل و هم‌افزایی میان صنایع استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست، مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان ضمن قدردانی از میزبانی فولاد مبارکه، هدف از تشکیل باشگاه مذکور را آشنایی مدیران روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان با یکدیگر، محصولات و خدمات و دیگر نقاط مثبت این شرکت‌ها دانست و تاکید کرد:  چنین نشست‌هایی منجربه شبکه‌سازی اعضا و توانمندسازی آن‌ها خواهد شد.
محمدجواد براتی، مدیر روابط‌ عمومی شرکت فولاد مبارکه نیزدر ابتدای این نشست گفت: تشکل‌های مختلفی در استان در حال فعالیت در حوزه روابط عمومی هستند و این باشگاه قرار نیست با دیگران رقابت کند و تنها تفاوت آن با دیگر اجتماعات این حوزه این است که تمام حاضران در این باشگاه اعضای اتاق بازرگانی هستند.
وی هدف از برگزاری چنین نشستی را هم‌افزایی و تعامل میان صنایع استان اصفهان دانست و افزود: روابط عمومی‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان باید بتوانند از یکدیگر ایده گرفته و گام‌های مؤثری در راستای رشد و ارتقای صنعت این استان بردارند.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: انتظار می‌رود با تشکیل این باشگاه، روابط‌عمومی‌های عضو اتاق بازرگانی یک گام به جلو حرکت کنند و نیازهای تشکیلاتی و آموزشی خود را مطرح نموده تا در این مسیر بتوانند از تجارب یکدیگر استفاده کنند.
هادی عسگری، دبیر باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست تصریح کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌روی این باشگاه، برگزاری تور بازدید کارخانه‌های مختلف برای آشنایی و شناخت بیشتر همکاران ما در روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان است.
وی از اعلام آمادگی شرکت‌ فولاد مبارکه، پالایشگاه نفت و شرکت گیتی‌پسند برای میزبانی از بازدیدهای گروهی خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک نیز جشنواره‌ای با محوریت تولیدات روابط عمومی در پیش داریم که در حوزه تولیدات مکتوب، رسانه‌ای و دیجیتال‌مارکتینگ، نوآوری و ایونت‌مارکتینگ برگزار خواهد شد.
گفتنی است در این نشست از نشان و نماد باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی اصفهان رونمایی شد.

 
آلبوم تصاویر برگزاری نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان