تاریخ : چهارشنبه 25 آذر 1394
کد 507

در حاشیه سفر هیات اتاق اصفهان به ایتالیا؛ ایجاد روابط اقتصادی با ادینه ایتالیا و همکاری شرکت های فولادی ایتالیا با فولادسازان اصفهان

هیات تجاری اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه سفر خود به ایتالیا در شهرهای میلان و ونیز با دبیرکل اتاق بازرگانی ادینه ،مدیر شرکت فولاد سازی دانیلی و مدیر فولادسازی ویناتی دیدار و گفتگو کردند.

هیات تجاری اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه سفر خود به  ایتالیا در شهرهای میلان و ونیز  با دبیرکل اتاق بازرگانی ادینه ،مدیر شرکت فولاد سازی  دانیلی و مدیر فولادسازی ویناتی   دیدار و گفتگو کردند.

«ماریا لوچیا پیلوتی» (Maria Lucia Pilutti ) دبیر اتاق بازرگانی منطقه ادینه   در دیدار با هیات اتاق اصفهان گفت: ادینه یکی از مناطق  صنعتی است که در گذشته بیش از 30 درصد مبلمان جهان را تولید می کرد.

وی با اشاره به توانمندی های صنعتی دو شهر اصفهان و ادینه گفت:همکاری اقتصادی بین این دو منطقه  می تواند در زمینه های گردشگری ،تولیدات صنعتی بویژه مبلمان سازی دنبال شود.

سهل آبادی در این دیدار با برشمردن توانمندیهای اقتصادی استان اصفهان خواستار همکاری در برگزاری دوره های مشترک  کوتاه مدت صنعت مبلمان سازی بین اصفهان و ادینه ایتالیا شد.

همکاری شرکت دانیلی  با فولادسازان اصفهان

سهل آبادی در دیدار با فرانکو آلزتا (Franco Alzetta ) مدیر عامل شرکت دانیلی گفت:استان اصفهان با تولید 70 درصد فولاد ایران بهترین مکان برای ایجاد فضای همکاری شرکت دانیلی جهت تولید محصولات جدید فولادی شد.

وی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان در توسعه همکاری های صنعتی بین شرکت دانیلی و شرکت های فولادسازی استان اصفهان خبر داد.

فرانکو آلزتا در این دیدار از آمادگی سرمایه گذاری این شرکت در ایران خبرداد و گفت:مطالعات اولیه برای سرمایه گذاری تولید فوالادهای مشترک در ایران انجام شده است و به زودی وارد مرحله اجرا خواهیم شد.

همچنین این هیات در میلان ایتالیا با  محمد الهی نیا مدیر شرکت فولاد سازی ویناتی (الهی) دیدار و گفتگو داشتند و از کارخانه نیز بازدید بعمل آوردند.


آلبوم تصاویر ایتالیا-02-9-94