تاریخ : دوشنبه 23 آذر 1394
کد 503

هفتمین جلسه کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

هفتمین جلسه کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان با ارایه گزارش عملکرد مشاور کمیسیون در خصوص تدوین استراتژی کمیسیونهای تخصصی و ... برگزار شد.
هفتمین جلسه کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان با ارایه گزارش عملکرد مشاور کمیسیون در خصوص تدوین استراتژی کمیسیونهای تخصصی ،بررسی آیین نامه نحوه پرداخت حق الزحمه دبیران و کارشناسان و بررسی شرح وظایف و قلمرو فعالیت در کمیسیون تشکلها و بهبود محیط کسب و کار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان ،«مصطفی رناسی»رییس کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق اصفهان در این جلسه گفت:اتاق اصفهان با داشتن 11 کمیسیون تخصصی به تدوین استراتژی برای هر یک از کمیسیون ها با هدف اثربخشی بیشتر و جلوگیری از موازی کاری بین آنها، نیاز دارد.

وی تصریح کرد:در این راستا کمیسیون سیاست گذاری و پایش با به کارگیری مشاور متخصص ، به تدوین استراتژی برای هر یک از کمیسیون روی آورده است.
«سیدرسول رنجبران»عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در این جلسه خواستار مشخص شدن اولویت های کوتاه مدت و بلند مدت اتاق و برنامه ریزی فعالیت ها بر اساس آنها شد و گفت:با توجه به افزایش حجم فعالیت های اتاق بازرگانی اصفهان سازمان اجرایی اتاق نیز باید متناسب با فعالیت ها گسترده شود.

«زهرا اخوان نسب»رییس کمیسیون امور اجتماعی اتاق اصفهان در این جلسه خواستار اطلاع رسانی از نحوه فعالیت کمیسیون ها با بخش اجرایی اتاق در برگزاری هرچه بهتر جلسات و نشست های تخصصی شد.

«حمیدرضا قلمکاری»رییس کمیسیون کشاورزی،آب و محیط زیست اتاق اصفهان در این جلسه از تهیه بیانیه ماموریت این کمیسیون خبر داد و گفت:قلمرو کمیته های پنج گانه کمیسیون بر اساس بیانیه ماموریت تدوین شده است.

«مرتضی بیشه»رییس کمیسیون بهبود فضای کسب و کار اتاق اصفهان در این جلسه گفت:برای جلوگیری از فعالیت های جزیره ایی در استان جهت بهبود فضای کسب و کار ،ماموریت اتاق در قالب چارت سازمان بایستی مشخص شود.

«علی نادری»مشاور عالی اتاق اصفهان در این جلسه از حجم بالای فعالیت های اتاق در این دوره خبر داد و گفت: موتور محرکه اتاق بازرگانی ،کمیسیون های تخصصی اند که با برگزاری جلسات و نشست های تخصصی خوراک اصلی اتاق جهت ارایه به تصمیم سازان فراهم می کنند.

«عباسیان»مشاور استراتژی کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق اصفهان در این جلسه گفت:برنامه راهبردی کمیسیون های تجارت،امور اجتماعی و معادن در دست تهیه است و به زودی از این برنامه ها رونمایی می شود . وی اضافه کرد:این برنامه شامل فعالیت های 3 ،6 ماهه و یک ساله برای کمیسیون هاست و تمامی فعالیت ها قابل اندازه گیری و پایش است .
عباسیان اظهار داشت:برنامه راهبردی شامل مشخص شدن برنامه های کاری کمیسیون و تعریف خدمات اتاق و ارایه پیشنهادات دسته بندی شده همراه با اولویت به مسوولین سه قوه است .

آلبوم تصاویر پایش-9-94-02