تاریخ : چهارشنبه 10 فروردين 1401
کد 5029

اعضای جدید هیئت‌مدیره و بازرس انجمن صادرکنندگان استان اصفهان انتخاب شدند

مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده انجمن صادرکنندگان استان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار و اعضای هیئت‌مدیره و بازرس این انجمن انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در این مجمع اظهار داشت: در کنار تمام نقاط قوت عملکرد هیئت‌مدیره انجمن صادرکنندگان استان اصفهان که نتیجه تلاش تیم مدیریتی خوش‌فکر  این انجمن بوده، نقاط ضعفی نیز وجود داشته که لازم است در دوره جدید برطرف شود؛ چون امید می‌رود سال 1401 سال رونق تجارت خارجی باشد.
وی با تأکید بر تدوین نقشه آمایش صادرات، تشکیل میزهای گفت‌وگو و همچنین ایجاد هم‌گرایی میان صادرکنندگان در سطح استانی و ملی افزود: رونق کسب‌وکار و مهیا شدن فضا برای فعالیت‌های صادراتی نتیجه این اقدامات خواهد بود.
گلشیرازی با اشاره به رویکرد اتاق نسل سوم مبنی بر توجه به جامعه و حوزه مسئولیت اجتماعی ادامه داد: از انجمن صادرکنندگان استان انتظار می‌رود این رویکرد و همچنین رویکرد اتاق نسل دوم مبنی بر شبکه‌سازی میان اعضا و توجه به رونق کسب‌وکار آنها را موردتوجه قرار دهد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به افتتاح پنج دفتر اتاق بازرگانی در شهرستان‌های استان گفت: از هیئت‌مدیره دوره جدید انجمن صادرکنندگان استان انتظار داریم اقدامات خود را در دفاتر شهرستانی اتاق بازرگانی نیز دنبال کنند.
وی با تأکید بر شبکه‌سازی و افزایش تعداد اعضای انجمن صادرکنندگان استان اصفهان تصریح کرد: انجمن‌ها باید 52 خدمتی که اتاق بازرگانی اصفهان ارائه می‌دهد را به صورت تخصصی‌شده به اعضای خود ارائه کنند و امیدوارم انجمن صادرکنندگان استان در این زمینه پیشگام باشد.
گلشیرازی با اشاره به میزان صادرات استان در سال 1400 بیان کرد: اصفهان از نظر میزان صادرات در میان پنج استان نخست کشور قرار دارد اما میزان صادرات سالیانه استان قابلیت افزایش داشته و می‌تواند به کمک بخش‌هایی مانند شتابدهنده‌های صادرات محقق شود که باید در انجمن صادرکنندگان استان نیز پیگیری شود. همچنین باید برای حضور در انجمن صادرکنندگان ایران تلاش شود.
در ادامه گزارش عملکرد هیئت‌مدیره، گزارش مالی و ترازنامه و گزارش بازرس این انجمن قرائت و با اکثریت آرا مورد تصویب قرار گرفت.
در پایان این مجمع و طی فرآیند رأی‌گیری، هفت نفر به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره، دو نفر به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر نیز به‌عنوان بازرس علی‌البدل انجمن صادرکنندگان استان اصفهان انتخاب شدند. همچنین تعیین مبلغ حق ورودی و حق عضویت سالیانه این انجمن به هیئت‌مدیره تفویض شد.

 
آلبوم تصاویر اعضای جدید هیئت‌مدیره و بازرس انجمن صادرکنندگان استان اصفهان انتخاب شدند