تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1400
کد 4983

فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد در نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات حقوقی صنعتگران نجف آباد عنوان کرد:

با دستگاه‌های متخلفی که مشکلاتی برای صنعتگران ایجاد کنند برخورد خواهیم کرد

فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد در نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات حقوقی صنعتگران که در دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان درشهرستان نجف آباد برگزار شد گفت: صنعتگران و فعالان اقتصادی در خط مقدم اقتصاد تلاش می‌کنند و باید برای رفع مشکلات آنها تلاش و بالقوه شود.
 موسی مباشری افزود:  اگر دستگاهی با انجام اقداماتی بر خلاف قانون مشکلاتی را برای صنعتگران به وجود بیاورد به موضوع شخصاً رسیدگی می‌کنم.
  دادستان شهرستان نجف آباد نیز در این جلسه گفت:ایجاددفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در شهرستان نجف آباد نقطه قوتی برای شهرستان است تا بهتر بتوانیم از طریق تعامل با صنعتگر، مشکلات آنها را برطرف کنیم.
حسین گرامی با تاکید بر اینکه همه صنعتگران برای بیمه کارگاه‌های خود باید به صورت حقوقی اقدام کنند، نه به صورت حقیقی افزود : پرونده‌های حوادث حین کار را شخصاً بررسی و پیگیری خواهم کرد.
 در ادامه بهنام ابراهیمی دبیر کل اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان ضمن تبیین اهداف ایجاد دفاتر نمایندگی به منظور تمرکز‌زدایی و تسهیل خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی و ایجاد شرایط برابر در برهه پر‌رقابت کنونی، از ارائه کلیه خدماتی که در اتاق بازرگانی اصفهان ارائه می‌شود شامل مواردی چون خدمات کارت بازرگانی ، گواهی مبدأ، آموزش و توانمند سازی و... در دفاتر شهرستان‌ها خبر داد.
وی تصریح کرد: درصورت همکاری ارگان‌ها و ادارات ذیربط شهرستان، آمادگی  داریم برای حل مشکلات فعالان اقتصادی از ظرفیت‌هایی چون کارگروه ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استفاده کنیم.  
در پایان این جلسه  که با حضور روسای هیئت امنای شهرک‌های صنعتی و جمعی از صنعتگران و کشاورزان برگزار شد، حضار به صورت خصوصی مسائل و مشکلات خود را با فرماندار، دادستان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد مطرح کردند.

 
آلبوم تصاویر نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات حقوقی صنعتگران نجف آباد