تاریخ : شنبه 14 آذر 1394
کد 486

دومین همایش ترانس رادیال، آنژیوگرافی و اینتروشن در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

دومین همایش ترانس رادیال، آنژیوگرافی و اینتروشن در اتاق بازرگانی اصفهان با حضور جمعی از اطبای فوق تخصص قلب و عروق از سراسر کشور در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
دومین همایش ترانس رادیال، آنژیوگرافی و اینتروشن در اتاق بازرگانی اصفهان با حضور جمعی از اطبای فوق تخصص قلب و عروق از سراسر کشور در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،این همایش دو روزه با حضور بیش از سیصد وپنجاه نفر از اساتید، پزشکان و متخصصین قلب وآنژیوگرافی از سراسر کشور با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان وهمچنین اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن وکشاورزی اصفهان برگزار شد.

دراین همایش مقالات و تجربیاتی علمی در زمینه آموزش تکنیک های آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی از شریان رادیال دست ومزایا ومعایب آن نسبت به کشاله ران به بحث وگفتگو گذاشته شد. در این همایش سه پزشک فوق تخصص قلب و عروق (دکتر پورابراهیم،کسائیان و کیم نی) در پانل به سوالات پزشکان در این خصوص پاسخ دادند.

در ابتدای همایش ،پزشک فوق تخصص قلب هلندی بنام «کیم نی »به عنوان بنیان گذار این روش به سوالات پزشکان دراین خصوص پاسخ داد و با استناد به مباحث علمی ، به پزشکان نشان داد تا از طریق دست این کار را عملی کنند.کیم نی دعوت شده بود تا علم خود را در آموزش ترانس رادیال، انژیوگرافی و اینتروشن در اختیار پزشکان ایران قرار دهد. همچنین دو عمل آنژیوگرافی از شریان رادیال دست بصورت آنلاین (Live case study) دربیمارستان شهید صدوقی اصفهان با حضور دکتر کیم نی ودکترهاشمی فرد بر روی دوبیمار قلبی طی دوروز برگزاری سمینار انجام و در محل سالن همایش جهت پزشکان حاضر در جلسه به نمایش درآمد که حضار جلسه ضمن ایراد سوالات در این خصوص ، جلسه پرسش وپاسخ نیز انجام گردید. دراین همایش بیش از ده ها مقاله علمی در این خصوص ارایه گردید. همچنین در آخرین روز سمینار از آقای دکتر توسلی و سالها خدمات ارزنده ایشان دربخش درمان ، توسط دکتر صانعی دبیر همایش وقائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تقدیر بعمل آمد.

آلبوم تصاویر همایش قلب-9-94